Wpis z mikrobloga

  • 0
@MrNobody333 chodzi tylko o fakt że mam milion gier do zagrania jeszcze w kolejce a ta niczym nie wyróżnia się od lepszych z jej dziedziny. Ale dla tych co już grali we wszystko to spoko.
  • Odpowiedz
@TotalDisaster: @Gumoleum: no właśnie ciągle myślę nad tą kamerą, z trzeciej osoby musiałaby być blisko gracza a wtedy wielkość jego pikseli byłaby trochę za duża w stosunku do otoczenia. Początkowo myślałem żeby wszystko zrobić na myszce i klawiaturze ale teraz zacząłem kombinować z padem. Tylko jak obracać kamerę i jednocześnie celować to jest dobre pytanie
  • Odpowiedz
@kadoel3554: w game makerze jakieś trzy lata i ze dwa w unity, plus ze trzy lata ogarniania blendera, straciłem sporo czasu bo nie uczyłem się na tutorialach tylko na własnych błędach.
  • Odpowiedz
@the_Jakub: właśnie przed chwilą próbowałem z bumperami ale to niewygodne, dużo lepiej zapowiada się płynna kamera lekko za plecami podążająca za kierunkiem chodu i dodatkowe celowanie prawą gałką jeśli jest wychylona. Czyli w sumie coś jak typowy tps
  • Odpowiedz
@ViFio: a ja mam taki pomysł z kamerą: kamera statyczna dopóki nie przytrzymasz powiedzmy prawego przycisku myszy wtedy ustawia się za plecami i podąża razem za celownikiem.
  • Odpowiedz