Wpis z mikrobloga

@skeeto666: a co do samej awaryjności, to #!$%@? oszustwo. Są awaryjne skrzynie i są bezawaryjne, trzeba tylko dbać. Remont skrzyni 5-10k, wymiana oleju zwykle 500-1000zł. Czy się opłaca wymieniać zamiast robić remont raz na kilka lat, to kalkulację pozostawiam tobie. A producenci aut to #!$%@? i nie obejmują napraw ani obsługi skrzyń w serwisie, bo traktują to jako część wymienną, tak jak np. wahacz.
@skeeto666: Peugeot 307 2002 kupiony za śmieszne 6k zł z gazem z podejrzanie niskim przebiegiem 125kkm, obecnie 155kkm i rośnie :) Akurat w tym modelu manual jest chyba bardziej awaryjny od automatu (pozdrawiam zębatkę od 5 biegu w manualach) XD W razie awarii skrzyni nieopłacalna naprawa ale być może opłacalna wymiana jeżeli znajdę sprawną używkę (coś koło 1000-1500 zł kosztuje).
@skeeto666: jak się boisz to Yaris w hybrydzie, eCVT przeżyje ciebie i twoje dzieci. Peugeot i Opel maja jeszcze hydrokinetyki też pancerne. Kia/Hyundai/VW/Renault to dwusprzęgłowe automaty więc szansa że coś walnie rośnie.
@uliczny_szeryf: a np opel corsa d z ostatniego rocznika? 2014? tam chyba są dwa rodzaje automatów montowane, w wersji 90 i 100koni jest chyba jakiś w miare ok?
najbardziej wyglądowo itd podoba nam sie ford fiesta ale tam podobno jest coś słaby ten automat (awaryjny)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@skeeto666: w corsie D nie było automatu tylko półautomat. Tragedia, jeździłem tym od czasu do czasu. Jak wyczujesz to jako tako da się jechać, minimalnie za dużo gazu to wyje jak głupi i zmienia bieg przy 4,5 tys obrotów.