Wpis z mikrobloga

https://youtu.be/-8oZzeKQQuE

Macie tu wyjaśnione te całe gravele, chłopak dołożył opony mtb (chyba 2.0) i sobie pochodził, pozsuwał się w terenie i do domu. Przecież to jest mtb z lat 90 za minimum 4k PLN, heh.
#rower
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kuraku: nie przejmuj się kiedyś uda ci sie napisać komentarz bez "xd". Jeżeli w sarkastyczny sposób chcesz mi przekazać, że nie rozumiesz semantyki moich słów to jedynym ratunkiem może być powtorna edukacja 1-3
  • Odpowiedz
@T1001: nic to nie da, 1-3 zakończyłem z kompletem uśmiechniętych słoneczek( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ot, nie rozumiem twojego postu. Ktoś fajnie spędził czas, a tobie to ewidentnie nie pasuje, dlaczego?
Nie wiem co jest złego w posiadaniu roweru, który sprawdza się świetnie w szerokim zakresie zastosowań, a przez zmianę kół/opon można te właściwości jeszcze poprawić.
  • Odpowiedz
@T1001: akurat bardzo dobre pytanie od @kuraku : o co Ci chodzi z tym komentarzem do filmu? Przecież nikt rozsądny nie sugeruje że gravele maja być zastępstwem dla MTB. Sam gość na filmie mówi że pomysł z tą trasą jest niemądry bo to nie jest idealny rower na taka trasę. Gravele maja inne zalety do innych zastosowan.
  • Odpowiedz
Przecież to jest mtb z lat 90 za minimum 4k PLN, heh.


@T1001: No ale masz rację... i trochę nie. Nie będzie to taki dobry rower jak mtb, nie będzie też tak dobry jak szosa czy porządny trekking na długie wycieczki. Jak ktoś zamierza jeździć po takich szlakach jak koleś na filmie to raczej nie powinien kupować gravela, ale jak taki szlak to powiedzmy 30% całej trasy, a reszta to
  • Odpowiedz
@T1001:

jedynym ratunkiem może być powtorna edukacja 1-3


Napisał koleś, który w poprzednim wysrywie o gravelach zrobił więcej błędów niż Sasin p-----------ł na wybory.

Załóż baranek do swojego mtb z lat 90 to pogadamy, heh.
  • Odpowiedz
Przecież to jest mtb z lat 90 za minimum 4k PLN, heh


@T1001:

taki z lat 90 (czyli rama stalowa, i 8 biegów) to akurat kosztuje mniej niż 4. To raz.
Dwa to ze jest to poniekąd oczywiste i chyba stąd też ich popularność bo to rower uniwersalny.
  • Odpowiedz
Ja jeżdżę na carbonowej w fuji jari. Jest super amortyzacja, polecam


@Karolek1976: Tylko jak to się będzie miało w dłuższym czasie, tzn. jakieś mikrouszkodzenia, zużycie po dużej ilości katowania na leśnych czy łąkowych drogach. Ogólnie przywiązuję się do rzeczy : ) więc zainteresowanie tytanem wynika z tego żeby kupić sobie rower który będzie mi służył latami :) No i jestem zainteresowany długimi wycieczkami. Na razie trenuję się na takich w
  • Odpowiedz
@dybligliniaczek:
z tytanem jest chyba ten problem ze ono wcale ponoć nie pracuje. NO ale w sumie kto to wie jak mało kto jezdził :)
Z drugiej strony ta praca ramy to troche mit.
Z trzeciej akurat wiedłki (wygięte) cro-mo to pracują bo to widać wyraźnie w czasie jazdy.
  • Odpowiedz