Wpis z mikrobloga

Dzwoni do mnie wkurzony klient i drze ryja, że brakuje masę zamówionych rzeczy w przesyłce. Sprawdziłem sobie monitoring z pakowania paczki, widzę, że wszystko dołożone, zgodnie z zamówieniem. Tłumaczę klientowi co gdzie jak było w paczkę wsadzone, wysłałem nawet nagranie z monitoringu na maila.
Okazało się, że ten kretyn wyciągnął połowę zawartości, nie sprawdzając reszty kartonu, bo myślał, że zostało tylko wypełnienie i wyrzucił opakowanie do kosza a dziś rano była u niego śmieciarka xD
I w ten oto genialny sposób typ wyrzucił na śmietnik sprzęt za 750zł xD
#heheszki #pracbaza #praca
  • 70
Ja jestem nieogarem trochę ale zamowilam zapasowego mopa w Lidlu bo był tani i miał dodatkowe te końcówki (Płaski mop Vileda polecam). No i przyszło pudlo, odebrałam, wyjęłam jedną końcówkę, zamontowałam do starego mopa i zapomniałam o nowym. Po 3 tyg niebieski otwiera pudlo, a tu okazuje sie ze brakuje części do wyciskania wody z mopa - ja odbierałam paczkę, powinnam była sprawdzic, czy jest kompletna. Ale do sedna - pomimo, ze
@krolcz głupoty wypisujesz - kurier daje paczkę, składasz podpis - i mówisz żeby zaczekał bo ja przy nim otworzysz i sprawdzisz czy nie jest uszkodzona gdy masz podejrzenia co do stanu paczki

I jego psim obowiązkiem jest zaczekać i w razie co przyjąć protokół szkody - pracowałem dawniej na serwisie elektroniki. I masa takich przypadków była.
I jego psim obowiązkiem jest zaczekać i w razie co przyjąć protokół szkody - pracowałem dawniej na serwisie elektroniki. I masa takich przypadków była.


@Slimshader: zadnym psim obowiązkiem. Szkode zgłaszasz na infolinii i kurier wraca by spisać protokół. Czekanie to wyraz dobrej woli - nie licz na to w gorącym okresie jak święta
@Slimshader: w DPD niby można, w DHL i Siódemce absolutnie nie, a w PP musisz za to zapłacić. To jest ten jego psi obowiązek?

Kto pozwala otwierać paczki?

Na polskim rynku istnieją jednak przewoźnicy, którzy w zezwalają na otwarcie przesyłki przed pokwitowaniem jej odbioru. Pod lupę wzięliśmy cztery firmy kurierskie: DPD Polska, DHL Express Poland, Siódemkę oraz Pocztę Polską.
DPD Polska
- Jeżeli odbiorca przesyłki będący jednocześnie kupującym przewożonej za
@lukaszzz widocznie zależy jaką umowa - u nas było inaczej

DPD jest ogólnie kiepskie - ale zawsze czekał aż klient rozpakuje i sprawdzi

Może różnica jest w tym, że kurierem slalismy sprzety warte 40-50tys zl
@ssauczo_pauczo: tak, masz 7 dni na spisanie protokołu szkody. I mogę Cię zapewnić, że każda reklamacja spisana po tym, jak już kurier odjedzie, będzie odrzucona.
Przerabiałem to wielokrotnie. Jak od razu przy kurierze nie spiszesz protokołu, to pozamiatane.