Wpis z mikrobloga

Dzwoni do mnie wkurzony klient i drze ryja, że brakuje masę zamówionych rzeczy w przesyłce. Sprawdziłem sobie monitoring z pakowania paczki, widzę, że wszystko dołożone, zgodnie z zamówieniem. Tłumaczę klientowi co gdzie jak było w paczkę wsadzone, wysłałem nawet nagranie z monitoringu na maila.
Okazało się, że ten kretyn wyciągnął połowę zawartości, nie sprawdzając reszty kartonu, bo myślał, że zostało tylko wypełnienie i wyrzucił opakowanie do kosza a dziś rano była u niego śmieciarka xD
I w ten oto genialny sposób typ wyrzucił na śmietnik sprzęt za 750zł xD
#heheszki #pracbaza #praca
  • 70
5 lat w handlu na Allegro. Klienci tacy jak @dokam bardzo utrudniają codzienną pracę. Pamiętam jak zwyzywała mnie od najgorszych na słuchawce Pani, której pracownicy na produkcji w fabryce nie napisali na opakowaniu „Dla Kacperka, wszystkiego najlepszego”. Skończyło się negatywem na Allegro oczywiście, dla nas.
@dokam: przestań tłumaczyć, zobacz jak on się wysławia w ogóle o kliencie i już wiesz z kim masz do czynienia:

drze ryja

ten kretyn

żeby potem z debilami nie walczyć

jeszcze pretensje do sprzedawcy, że jaśnie panowi
Nasypią jako wypełnienia jakiegoś sypkiego gówna i zamiast zapakować całe zamówienie w worek strunowy czy jakąś inną foliową torebkę, to wsypują to do kartonu wraz z gówno-wypełniaczem.


@sz__po: to może nie kupuj u najtańszego sprzedawcy tylko 10zł drożej, to te 10zł zapłacisz właśnie za wypełniacz w innej postaci niż granulat z niszczarki.
@niemamnaimiepszemek: Kiedyś zamówiłem cztery krzesła. Rozpakowałem karton przy kurierze. Wszystko było tak sprytnie zapakowane ze widziałem tylko dwa krzesła. Juz mówiłem gościowi by zabierał paczkę spowrotem bo niekompletna. Kurier mi pokazał napis „4 sztuki” i dopiero wtedy zauważyłem ze tam pod tekturą cos jeszcze jest. Były wszystkie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja jestem nieogarem trochę ale zamowilam zapasowego mopa w Lidlu bo był tani i miał dodatkowe te końcówki (Płaski mop Vileda polecam). No i przyszło pudlo, odebrałam, wyjęłam jedną końcówkę, zamontowałam do starego mopa i zapomniałam o nowym. Po 3 tyg niebieski otwiera pudlo, a tu okazuje sie ze brakuje części do wyciskania wody z mopa - ja odbierałam paczkę, powinnam była sprawdzic, czy jest kompletna. Ale do sedna - pomimo, ze
@krolcz głupoty wypisujesz - kurier daje paczkę, składasz podpis - i mówisz żeby zaczekał bo ja przy nim otworzysz i sprawdzisz czy nie jest uszkodzona gdy masz podejrzenia co do stanu paczki

I jego psim obowiązkiem jest zaczekać i w razie co przyjąć protokół szkody - pracowałem dawniej na serwisie elektroniki. I masa takich przypadków była.
I jego psim obowiązkiem jest zaczekać i w razie co przyjąć protokół szkody - pracowałem dawniej na serwisie elektroniki. I masa takich przypadków była.


@Slimshader: zadnym psim obowiązkiem. Szkode zgłaszasz na infolinii i kurier wraca by spisać protokół. Czekanie to wyraz dobrej woli - nie licz na to w gorącym okresie jak święta
@Slimshader: w DPD niby można, w DHL i Siódemce absolutnie nie, a w PP musisz za to zapłacić. To jest ten jego psi obowiązek?

Kto pozwala otwierać paczki?

Na polskim rynku istnieją jednak przewoźnicy, którzy w zezwalają na otwarcie przesyłki przed pokwitowaniem jej odbioru. Pod lupę wzięliśmy cztery firmy kurierskie: DPD Polska, DHL Express Poland, Siódemkę oraz Pocztę Polską.
DPD Polska
- Jeżeli odbiorca przesyłki będący jednocześnie kupującym przewożonej za
@lukaszzz widocznie zależy jaką umowa - u nas było inaczej

DPD jest ogólnie kiepskie - ale zawsze czekał aż klient rozpakuje i sprawdzi

Może różnica jest w tym, że kurierem slalismy sprzety warte 40-50tys zl
@ssauczo_pauczo: tak, masz 7 dni na spisanie protokołu szkody. I mogę Cię zapewnić, że każda reklamacja spisana po tym, jak już kurier odjedzie, będzie odrzucona.
Przerabiałem to wielokrotnie. Jak od razu przy kurierze nie spiszesz protokołu, to pozamiatane.