Wpis z mikrobloga

Jestem na kierunku technik logistyk, od września będzie to właściwie mój drugi rok na tym kierunku
Po skończeniu technikum planuję gdzieś zawinąć się do innego miasta i rozpocząć pracę jako magazynier w jakimś magazynie czy w centrum dystrybucyjnym. Po przepracowaniu myślę 2 lat w magazynie chciałbym się wyszkolić na spedytora. Oglądałem kilka filmów na temat yego zawodu i wydaje się to dość skomplikowane, przybajmniej dla takiego jeszcze laika. Chciałem was spytać co sądzicie o tym zawodzie i czy zaczynanie jako magazynier na sam początek to dobra opcja czy może lepiej od razu iść na spedycję?
Zastanawiałem się też nad studiami, bo jednak studiować bym chciał, chociażby zaocznie, bo chciałbym też pracować. Myślicie, że dałoby się wplątać w to wszystko jeszcze studia?
#nauka #transport #spedycja #logistyka #praca #studia
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@xWiteQx: nie potrzebujesz studiów żeby zostać spedytorem. rzekłbym nawet, że nie nauczysz się tam niczego związanego z faktycznie wykonywaną pracą.
  • Odpowiedz
@xWiteQx: ucz się języków to najbardziej przyda Ci się w przyszłej pracy i pozwoli być bardzo konkurencyjny na rynku. Język angielski bierz za podstawę, inne wg uznania.
  • Odpowiedz
@xWiteQx:

O studiach dziennych możesz raczej zapomnieć, a jeśli to miałyby być studia związane z logistyką, to też lepiej sobie odpuścić dzienne. Licencjat to w większości powtórka z technikum, więc lepiej już zrobić zaocznie.

Ogółem studia nie są Ci potrzebne do pracy na magazynie czy w spedycji. Wiem, bo sam pracuję jako spedytor po technikum logistycznym i szczerze, niewiele rzeczy ze szkoły naprawdę mi się przydało. ; ) Wszystkiego i
  • Odpowiedz