Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Donmenello: @Mawid_Dotyka: @Hiter: To auto brata, stało ponad rok i zastanawiam się czy opłaca się je brać od niego.
Potrzebuje jakoś wozidła, rozglądałem się za Megane III z silnikiem 1.4, ale same szroty.
Tu chociaż wiem, że trzeba sporo w naprawach zainwestować.
Wcześniej auto robiło dziennie ok 100km, tom OZE nie będzie takiej tragedii.
Poza tym brak przeglądu, więc podobno nawet holowanie może powodować problemy :<
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Donmenello: @Mawid_Dotyka: @Hiter: @m1ck: @panzerschokolade: @Uhkyr: @r5678: Dzięki wszystkim za rady. Powinno dać radę od środka wyciągnąć.
Co do stanu auta, stał od maja 2019r. Bez problemu odpalił po kablach z innego auta. Później bez kabli działa bez problemu, więc z alteranotorem powinno być wszystko ok. Silnik pracuje równo, a obroty nie falują.
Po odpięciu jednak już sam nie odpala, więc aku raczej do wymiany.
@danio_96: Pierdoły w sumie, tarcze po pierwszej przejażdżce będą git, płyn hamulcowy to koszt 20zł, olej po prostu trzeba zmienić, rozrząd do ogarnięcia, tylna lampa to żarówka, ewentualnie brakuje masy.
Więcej w tym samochodzie prostych napraw niż kosztów. Przy swojej pracy max 500zł.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Donmenello: Cześć,
Autko już naprawione. Sporo rzeczy było do naprawy, hamulce, tarcze, oleje, płyny do wymiany, ręczny ciągle trzymał. Same części to prawie 3k zł.
Mam tylko problem ze światłem stopu, ciągle się świeci. Nawet gdy pedał hamulca jest wciśnięty.
W sieci znalazłem informację, że problem może powodować żarówka jednowłóknowa zamiast dwuwłóknowej.
Co o tym sądzisz?