Aktywne Wpisy
Ytarka +364
Ej, Miry, mam filozoficzne pytanie.
O co chodzi z tym fejsbukiem xD czy to statystycznie jest możliwe, żeby w tak dużej grupie użytkowników, prawdopodobieństwo przeczytania publicznego komentarza z sensem, poprzedzonego chociaż minimalną (ale taką niewątpliwą), próbą myślenia, praktycznie nie występowało? XDD wtf
I to nie że boomery, że janusze stare i stare Grażyny. Cały wiekowy przekrój najbardziej niedorobionej części społeczeństwa, serio.
Od
O co chodzi z tym fejsbukiem xD czy to statystycznie jest możliwe, żeby w tak dużej grupie użytkowników, prawdopodobieństwo przeczytania publicznego komentarza z sensem, poprzedzonego chociaż minimalną (ale taką niewątpliwą), próbą myślenia, praktycznie nie występowało? XDD wtf
I to nie że boomery, że janusze stare i stare Grażyny. Cały wiekowy przekrój najbardziej niedorobionej części społeczeństwa, serio.
Od
karpiniusz +83
#blacharstwo #motoryzacja #mechanikasamochodowa
Co to za auto bo nie wiem czy dobrze myślę.
Potrzebuje jakoś wozidła, rozglądałem się za Megane III z silnikiem 1.4, ale same szroty.
Tu chociaż wiem, że trzeba sporo w naprawach zainwestować.
Wcześniej auto robiło dziennie ok 100km, tom OZE nie będzie takiej tragedii.
Poza tym brak przeglądu, więc podobno nawet holowanie może powodować problemy :<
1.5 dCi, więc pali tyle co nic.
Co do stanu auta, stał od maja 2019r. Bez problemu odpalił po kablach z innego auta. Później bez kabli działa bez problemu, więc z alteranotorem powinno być wszystko ok. Silnik pracuje równo, a obroty nie falują.
Po odpięciu jednak już sam nie odpala, więc aku raczej do wymiany.
Co do mechaniki, to ręczny jest zapieczony. Po jakimś czasie dźwignia stawiała opór. Auto praktycznie nie jeździ do przodu/tyłu, więc ręczny musi mocno trzymać.
Tarcze są trochę pordzewiałe, ale
Więcej w tym samochodzie prostych napraw niż kosztów. Przy swojej pracy max 500zł.
Jaki aku polecasz kupić do tego auta? Musi mieć 70Ah i 700A. Warta, Bosch czy Centra?
Obecne aku pewnie do niczego się nie nadaje.
Autko już naprawione. Sporo rzeczy było do naprawy, hamulce, tarcze, oleje, płyny do wymiany, ręczny ciągle trzymał. Same części to prawie 3k zł.
Mam tylko problem ze światłem stopu, ciągle się świeci. Nawet gdy pedał hamulca jest wciśnięty.
W sieci znalazłem informację, że problem może powodować żarówka jednowłóknowa zamiast dwuwłóknowej.
Co o tym sądzisz?
3k? Aż tyle? Co tam jeszcze było?