Wpis z mikrobloga

@Adams_GA no ale w takiej sytuacji jak minęło 14 dni powinni naprawić lub dać nowy tak? Chodzi mi czy mogą mi powiedzieć że np decyzja już była wcześniej a np nie mogli się ze mną skontaktować itp.
no ale w takiej sytuacji jak minęło 14 dni powinni naprawić lub dać nowy tak?


@leopolis: nie, tylko jeśli w oświadczeniu z rękojmi zażądałeś naprawy lub wymiany. W innym wypadku termin 14 dni ich nie obowiązuje.
@leopolis: poczekaj dla pewności do niedzieli wieczora, i tak przez weekend nic Ci już nie wysmarują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
P.S. mam doświadczenie z tym, bo w zeszłym roku dostałem zwrot kasy z rękojmi za 1.5 roku używany telefon XD właśnie przez przekroczenie ustawowego terminu
@Adams_GA @Baylon dostałem dzisiaj sms z informacją że mogę odebrać reklamowany towar. Wiem że nie uznali reklamacji. Dzisiaj jest 15 dzień od zgłoszenia. Czy wysyłać maila czy iść do sklepu stacjonarnego i tam to zgłaszać?
@Adams_GA zgłaszałem w piątek 7.08 dzisiaj dostałem dopiero informacje. Rano na koncie jeszcze miałem inf że towar w serwisie, a później sms i na koncie że do odebrania
@leopolis @Baylon krótkie zakończenie (mam nadzieję) sprawy. Nie chcieli uznać przekroczenia terminu 14 dni twierdząc że wysłali do mnie SMS. Uruchomiłem powiatowego rzecznika praw konsumentów bo miałem wrażenie że zaczęli mnie olewać. Dodatkowo kończył mi się czas magazynowania smartfona więc po rozmowie z panią rzecznik poszedłem go odebrać i okazało się że uszkodzona jest szyba aparatu ( uszkodzenia nie było podczas zgłaszania reklamacji) więc nie mogli mi wydać telefonu twierdząc że został
@leopolis: uszkodzili ci telefon, rozmowy w sklepie stacjonarnym nic Ci nie dadzą, bo oni nic nie mogą i nic nie wiedzą. Wyślij przedsądowe wezwanie do zapłaty, załącz protokół zdawczo-odbiorczy (jak oddawałeś telefon - powinien być opisany jego stan, zawsze jak oddaję do serwisu jakieś urządzenie to muszę podpisać ten protokół w dwóch egzemplarzach), oraz wskaż na uszkodzenie telefonu.