Wpis z mikrobloga

@Pesa_elf: Dostać się nietrudno, trudniej wyżyć kiedy maszynista przez dwa lata od licencji do świadectwa zarabia najniższą krajową i jeszcze sobie musi kurs opłacić. Później na lojalce nie lepiej, jak nie masz układów to gołe 4k brutto przynajmniej w inter-kity. Jak masz rodziców co cię utrzymają albo emeryturę mundurową to można próbować, pasja zrealizowana nie ma ceny.
Zastanów się, gdzie robisz licencję, bo gwarancji zatrudnienia ani zrobienia świadectwa nie ma. Dopłaty z UP to też czysta fikcja bo zawsze środki są już wyczerpane (w praktyce dostają je od kopa karyny i janusze znajomi urzędasów). Jak ja podchodziłem do tematu to w Inter Kity licencja wychodziła prawie 10k PLN bo trzeba było sobie jeszcze sfinansować spanie i żarcie przez kilka tygodni. Gra nie warta świeczki, chyba że przy założeniu jakie
Je tez jestem niespełnionym kolejarzem, bo zostałem marynarzem ( ͡° ͜ʖ ͡°). A widok zmiennika wchodzącego po trapie wywołuje po prostu ekstazę.
@OsaOskarPL: mirku, jak to jest z tymi klaksonami? Mieszkam blisko przejazdu, ponoć od lipca chyba miały przestać trąbić pociągi przed każdym przejazdem, a jest jeszcze gorzej.... Nadupiają na maksa, nawet w nocy. Można to zgłosić gdzieś?
@Pesa_elf: powiem Ci że na Śląsku to semafory świecą jak chcą :D czasami z daleka nie wiesz czy to czerwone czy pomarańczowe. Dopiero jak podjedziesz to idzie odróżnić :D
@artur_gutner: są też firmy jak gdzie w miedzy czasie wyjeżdżania godzin robią Ci inne kursy, np ustawiacza i masz brutto ustawiacza :D
@fizzly: weszło nowe rozporządzenie i nikt nie umie sie do niego dostosować :D przeczekaj z miesiąc jeszcze