Aktywne Wpisy
urarthone +60
#garscnewsow i lista wołania
Cześć, zauważyłem, że ze starych list sporo kont jest albo nieaktywnych albo pobanowanych więc będę tworzył od nowa. Ludzie, którzy w ostatnich dniach się odezwali, że chcą być wołani z automatu przeniosę, a resztę proszę o wiadomość pod tym postem ????????????
Cześć, zauważyłem, że ze starych list sporo kont jest albo nieaktywnych albo pobanowanych więc będę tworzył od nowa. Ludzie, którzy w ostatnich dniach się odezwali, że chcą być wołani z automatu przeniosę, a resztę proszę o wiadomość pod tym postem ????????????
Zarzutkkake +513
Ale jak to podwójnie zapłacić? Co wy rasiści? Nie wiecie, że plus size to zaleta? Mam chorą tarczyce. Jaki potrójny hepi meal? Kamery nie pokazuja prawdy. To jest problem tych ludzi, że sie tu nie zmieszczą! LUDZIE DAJCIE MI SPOKOJNJE ŻYĆ JA WCZORAJ WŁOSY FARBOWAŁAM I PAXNOKCIE A WY MI MÓWICIE ŻE JA GRUBA!
#bekazgrubasow #humorobrazkowy
#bekazgrubasow #humorobrazkowy
#polskiedrogi #motoryzacja #samochody
Komentarz usunięty przez autora
@Nobody32: W zakręcie powinno się raczej unikać zmiany biegów. Zdecydowanie lepiej jest zredukować przed zakrętem i zakręt przejeżdżać już na właściwym biegu. Ma to szczególne znaczenie jak jest ślisko gdzie szarpnięcie w zakręcie związane ze zmianą biegów może spowodować poślizg.
Poprawną redukcję trzeba poćwiczyć i tyle. Przed puszczeniem sprzęgła trzeba kopnąć gaz tak aby silnik wszedł na wyższe obroty - odpowiednie do niższego biegu przy danej prędkości.
Przy normalnej jeździe drogowej zakręt powinno się pokonywać na biegu nigdy na luzie czy sprzęgle, można hamować czy przyspieszać, ale bez szaleństw, hamować można hamulcem i silnikiem. Lepiej od razu wejść w zakręt na niższym biegu jak wiesz, że już za chwilę będziesz redukować, ale czasem zakręt to łuk ciągnący się przez długi odcinek i jak będziesz tam
Komentarz usunięty przez autora
- wciskasz sprzęgło i odejmujesz gazu
- zmieniasz bieg
- zanim puścisz sprzęgło dodajesz na tyle gazu, by wprowadzić silnik na takie obroty jakie powinien mieć podczas jazdy na tym biegu z taką prędkością
- dopiero puszczasz sprzęgło, jak nie masz wprawy i obroty mogą być słabo dopasowane puszczasz
Jak chcesz poćwiczyć to najlepiej na jakimś kawałku prostej z małym natężeniem ruchu jechać te 60 na 4. Wciskasz sprzęgło, wbijasz 2 ale jeszcze nie puszczasz sprzęgła, dodajesz gazu tak aby silnik wszedł na wyższe obroty
Komentarz usunięty przez autora
@Nobody32: Oprocz techniki wyjaśnionej przez kolegów wyżej, dodam tylko od sie ze biegi nie służą do hamowania Tylko do jazdy. Jesli nie masz revmatchingu to nie bedziesz w z100% skuteczny z dopasowaniem obrotów i zawsze sprzęgło sie troche zużyje. Hamulce sa od tego zeby hamować a nie silnik. Hamulce sa tez tańsze w wymianie i na wiele
Komentarz usunięty przez autora
@Nobody32: Hamowanie silnikiem należy stosować zawsze gdy zmniejszasz prędkość.
@Nobody32: Biegi należy redukować przed zakrętem, tak żeby cały zakręt pokonywać na jednym biegu.
A to dlatego że każda
@bidzej: Wiem ze szkoda komentarz bo nic nie mozna dodać do mojej wypowiedzi. Mozesz napisać juz tylko głupoty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To co opisujesz ma zastosowanie tylko przy szybkich zakretach a nie zawsze? Przy 15 km/h trudno stracić przyczepność przy wpięciu dwójki nawet przy strzale ze sprzęgła.
@cwlmod: Oczywiście.
@cwlmod: Zazwyczaj jeżdżę szybciej niż 15km/h, pytanie OPa też raczej nie dotyczyło parkowania
PS - automat sobie kup, tam dużo bardziej ogarnięci inżynierowi napisali "magiczny" program który sam takie rzeczy robi.