Aktywne Wpisy
kamilxpompa +1143
Audi to stan umysłu #trzecieoko #powodz
RenkaRenkeMyje +1793
Swoją drogą komiczna sytuacja, że wladze w moim mieście zakazały dzisiaj picia wody z kranu i pisały aby zaopatrzyć się w sklepową.
Szkoda tylko, że nie mogę jej dzisiaj kupić bo pis uznal, że powódź w niediele odpoczywa i spędza czas z rodziną.
#powodz
Szkoda tylko, że nie mogę jej dzisiaj kupić bo pis uznal, że powódź w niediele odpoczywa i spędza czas z rodziną.
#powodz
#polskiedrogi #motoryzacja #samochody
Komentarz usunięty przez autora
@Nobody32: W zakręcie powinno się raczej unikać zmiany biegów. Zdecydowanie lepiej jest zredukować przed zakrętem i zakręt przejeżdżać już na właściwym biegu. Ma to szczególne znaczenie jak jest ślisko gdzie szarpnięcie w zakręcie związane ze zmianą biegów może spowodować
Poprawną redukcję trzeba poćwiczyć i tyle. Przed puszczeniem sprzęgła trzeba kopnąć gaz tak aby silnik wszedł na wyższe obroty - odpowiednie do niższego biegu przy danej prędkości.
Przy normalnej jeździe drogowej zakręt powinno się pokonywać na biegu nigdy na luzie czy sprzęgle, można hamować czy przyspieszać, ale bez szaleństw, hamować można hamulcem i silnikiem. Lepiej od razu wejść w zakręt na niższym biegu jak wiesz, że już za chwilę będziesz redukować, ale czasem zakręt to łuk ciągnący się przez długi odcinek i jak będziesz
Komentarz usunięty przez autora
- wciskasz sprzęgło i odejmujesz gazu
- zmieniasz bieg
- zanim puścisz sprzęgło dodajesz na tyle gazu, by wprowadzić silnik na takie obroty jakie powinien mieć podczas jazdy na tym biegu z taką prędkością
- dopiero puszczasz sprzęgło, jak nie masz wprawy i obroty mogą być słabo dopasowane
Jak chcesz poćwiczyć to najlepiej na jakimś kawałku prostej z małym natężeniem ruchu jechać te 60 na 4. Wciskasz sprzęgło, wbijasz 2 ale jeszcze nie puszczasz sprzęgła, dodajesz gazu tak aby silnik wszedł na wyższe
Komentarz usunięty przez autora
@Nobody32: Oprocz techniki wyjaśnionej przez kolegów wyżej, dodam tylko od sie ze biegi nie służą do hamowania Tylko do jazdy. Jesli nie masz revmatchingu to nie bedziesz w z100% skuteczny z dopasowaniem obrotów i zawsze sprzęgło sie troche zużyje. Hamulce sa od tego zeby hamować a nie silnik. Hamulce sa tez tańsze w wymianie i
Komentarz usunięty przez autora
@Nobody32: Hamowanie silnikiem należy stosować zawsze gdy zmniejszasz prędkość.
@bidzej: Wiem ze szkoda komentarz bo nic nie mozna dodać do mojej wypowiedzi. Mozesz napisać juz tylko głupoty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To co opisujesz ma zastosowanie tylko przy szybkich zakretach a nie zawsze? Przy 15 km/h trudno stracić przyczepność przy wpięciu dwójki nawet przy strzale ze sprzęgła.
@cwlmod: Oczywiście.