Wpis z mikrobloga

@Red_u: jak robiłem w orange gdzieś koło 2010 to tam mieli nieco ułomny system automatycznego wybierania, który się łączył z klientami z naprawdę dużym opóźnieniem i w połowie przypadków słyszałem tylko klank odkładanej słuchawki jak już się wdzwoniłem.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Red_u: znalazłem na to złoty sposób:

-dzien dobry tu X z banku abc, czy z Panem Y?
-przepraszam, nie będę podawał jakichkolwiek danych przez telefon bo nie mam pewności czy to dzwoni bank czy to zwykle wyłudzenie danych.
- aha, dziękuję za rozmowę pozdrawiam :)
  • Odpowiedz
@rafalopr: wolę patent z mojego domu
kiedyś było w opór telefonów w stylu „mamy dla pana zaproszenie na pokaz wkładania c---a do d--y, można wygrać dwustronne d---o do wzajemnego ruchania się w d--y z twoim starym” albo „jesteśmy z fundacji podaruj dzieciom stolec, prosimy aby wysłał nam pan trochę swoich pieniędzy dla biednych dzieci bo są biedne i są dziećmi
zawsze matka odbierała, standardowo odpowiadała „dziękujemy, nie jesteśmy
  • Odpowiedz
@Jrammy: @Amishia:
To się nazywa predictive dialer:
https://en.wikipedia.org/wiki/Predictive_dialer

system szacuje ile średnio trwa rozmowa i automatycznie wykonuje następne połączenie (mimo, że wszyscy agenci są zajęci) bo statystycznie, zanim sie dodzwoni do danej osoby to agent już będzie wolny. Niestety czasem nie wychodzi :) Wszystko zależy od ustawień systemu. Można podkręcić, żeby dzwonił wcześniej -> rośnie prawdopodobieństwo takich połączeń. Z drugiej strony agenci nie muszą czekać na połączenie ->
  • Odpowiedz