Wpis z mikrobloga

Mirki, popełniłem poziom i byłoby mi niezmiernie miło jak ktoś chciałby spróbować swoich sił w przejściu go.

Kod: VVV-R5D-HPF

Poziom raczej nastawiony na platformówkowanie, ale bardziej na zasadzie precyzji niż szybkości. Wszystkie etapy da się przejść bez powerup'ów (sprawdzałem to), ale w pokoju z chwytakami jest dostępny grzybek, gdyby były z tym etapem problemy.

Całość nie jest długa (raczej), ale muszę przyznać że mimo iż pojedyncze etapy przy tworzeniu przechodziłem w miarę sprawnie tak przy clear checku a to potknąłem się tu, a to tam - w sumie tego clear checka robiłem dwa dni :D

Zależałoby mi przede wszystkim na opinii czy poziom wygląda estetycznie i co w mechanice mógłbym poprawić. Jest to mój pierwszy poziom (no dobra, drugi, ale ten pierwszy to niewypał i go wywaliłem), dlatego chciałbym wiedzieć czy w ogóle się do czegoś nadaje.

#supermariomaker2 #nintendoswitch

Zawołam też @OmarBongo bo Ciebie kojarzę z tagu xd
  • 33
@AdrianJ: tam akurat wystarczy wystartowac z miejsca a minimalnym wychyleniem, ten kolec bardziej był po to żeby jak ktoś zgarnie grzyba na tym etapie dalej już szedł bez niego xD ale fakt, sam też się parę razy na to nadziałem xd
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AdrianJ: udało się xd może bez monetek bo nie miałem pomysłu na pokój z twompem ale potem jak spróbowałem zrobić to szybciej to już wymyśliłem xd fajny, widać napracowanko
@wanar - widziałem że zaplusowaleś wpis i że przeszedłeś poziom. Zarzucilbys jakimś komentarzem co do poziomu? Co mógłbym lepiej zrobić?

Edit: LOL dopiero teraz zauważyłem że nawet pisałeś że rekord wbiłeś xd sorry, nie ogarnąłem
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@asunez: właśnie te piły wydały mi się jakieś mega łatwe XD ogólnie miał to być piękny poziom ale nagle coś mi się centrowanie na widok planszy popsuło i się wszystko rozjechało :<
@OmarBongo: wlasnie praca kamery to dla mnie zagadka w Makerze. Też myślę że ten mój poziom by lepiej wyglądał jakby udało mi się lepiej kamerą pracować :p
@asunez: Grzybek w pokoju z chwytakami chyba za bardzo ułatwia przejście tej części. Drugi checkpoint jest w idealnym miejscu, na kolcach po nim z 10 razy się zabiłem :P
@wanar: na początku był tylko ten checkpoint i jakoś tak naturalnie wiedziałem, że w tym miejscu być powinien :p Drugi (a właściwie pierwszy) dodałem bo pierwsze dwa pokoje nie są zbyt trudne, ale sporo czasu zabierają - jakbym chwytaki zrobił jako pierwsze to jeszcze może by przeszło, ale w tej sytuacji bez pierwszego checkpointa ludzie by się zanudzili zanim dotarli by do drugiego.

Poniekąd dlatego też dodałem tego grzyba, może faktycznie
Poziom bardzo przyjemny, widać, że przemyślany. Trudność imo dobrze wyważona - poziom nie jest zbyt długi, żmudny, ale jest satysfakcjonujacy, zwłaszcza dla takiej lamy jak ja, po długiej przerwie od Mariana.
Chociaż udało mi się chyba znaleźć sposób na nieprzewidzianą śmierć - jakoś tak skoczyłem, że za jednym zamachem zgniotłem skorupkę wraz z jej posiadaczem i pozostało mi tylko nadziać się na kolce.
Ogólnie bardzo dobrze, poziom oserduszkowany i komentarz dla zasięgów.
@KosmatyBarszcz: Dzięki :) Co do miejsca ze skorupką - chciałem tam na początku dać rurę, która by wyrzucała nowego żółwia gdyby ten pierwszy uległ dezintegracji, ale po pierwsze nie za bardzo wiem jak to ograniczyć do jednego żółwia na daną chwilę (nie chciałem przecież tam jakiejś żółwiej orgii), a po drugie nie za bardzo wiedziałem gdzie tą rurę tam wcisnąć :p

Ale cieszę się, że się podobało :)