Wpis z mikrobloga

Siemka,
Planuję zacząć znów chodzić na siłownię (nigdy nie byłem sportowym świrem, rekreacyjnie), żeby trochę schudnąć, a przy okazji podbudować sobie mięśnie. No i tu pytanie - chciałbym do tego ogarnąć sobie kreatynę + białko. Kreatyna najlepiej w tabsach, bo kiedyś akurat tak ją przyjmowałem i było to całkiem wygodne. Mógłby ktoś coś polecić właśnie w takiej formie? A jeśli jakoś znacznie lepsza jest w proszku, to też przeżyję.
Ogólnie szukam i kreatyny i białka, więc dla obu przyjmę propozycje. Nie znam się na tym kompletnie, więc bardzo bym prosił bez śmieszkowania :<.

Od razu dodam, że od jakiegoś czasu korzystam z kateringu dietetycznego mając deficyt kaloryczny, więc pod kątem jedzenia raczej jest ok.

Czy coś oprócz krety+białka byłoby przydatne? Jakieś przedtreningówki, albo coś? Jak tak to co konkretnie?
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Ps -
Wydaje mi się, że warto byłoby wspomnieć też o obecnych sytuacji, a więc: 177cm wzrostu, 82kg wagi. Dodatkowo mam niestety trochę problemów ze stawami - porozwalane stawy biodrowe (jednak jest jeszcze na tyle ok, że zyję na co dzień w miarę normalnie), więc bieganie / ćwiczenia z obciążeniem nóg bankowo odpadają, zazwyczaj ćwiczyłem na maszynach w odciążeniu i ergometrze.

#dieta #silownia #mirkokoksy #cwiczenia
  • 18
@LouisCypher: kreatyna w zasadzie może być najtańsza Olipma :p a białko to możesz dorzucić paczkę twarogu tudzież jakieś WPC 80 i tyle. Ja na przykład codziennie do owsianki (albo płatków jakiś musli) dodaje mleka z WPC 80 ale takim bez smaku :p Czasem dodam kakao. Białko bez smaku jak dla mnie jest o tyle najlepsze, że jakikolwiek smak wiąże się z niepotrzebną chamią :p A tak to mam problem z głowy.
@kiinek https://sklep.kfd.pl/kfd-creatine-x-caps-1000-500-kapsulek-monohydrat-kreatyny-p-5429.html?gclid=CjwKCAiA7t3yBRADEiwA4GFlIzSc8hVtn2hk8GCK1H7I-A9D3KUoPj1Xb7rOYqUTIMWfMLKxHpCGoRoC7TwQAvD_BwE