Wpis z mikrobloga

Kiedy jadę samochodem w środku nocy, najlepiej budzi mnie...

trzask pękającej dupy kierowcy tira za mną, który musi jechać zgodnie z ograniczeniami prędkości. 60 km/h na remontach, zwężeniach i na obszarze zabudowanym.

Nie miganie światłami, nie klakson, a właśnie trzask jego pękającej dupy, który doskonale słychać u mnie w samochodzie.

XD

#bekaztransa #polskiedrogi #patologia #kierowcy
  • 65
@stal_nierdzewna: @ameliniowyguzik: pewnie go wszyscy dymają, łącznie ze sprzątaczką i ochroniarzem w biedronce, to uprzykrzanie komuś roboty jest jedynym momentem kiedy może poczuć się ważny. Ciekawe czy jak ekspedientka odkroi mu parę deko pasztetowej za dużo, to też jest taki bezkompromisowy w egzekwowaniu swoich praw

Tu oczywiście obowiązkowe u #trzymaczkierownicy trustory:
Jakoś parę tyg temu jakiś leśny dziad jechał 63-66 osobówką na ciężarówkowym ograniczeniu do 70 I co próba wyprzedzenia
@Stormweaver: mnie tam często autokary wyprzedzają. Na autostradzie albo drodze szybkiego ruchu często jeżdżę 90 km/h, bo szybciej mi się nie chce i nie ma potrzeby.

Nie mam z tym problemu.

Problem mam z debilami, którym się zdaje, że muszą jechać niemal na moim zderzaku, oślepiając mnie długimi, do tego z klaksonem, bo oni chcą jechać szybciej (mimo, że jadę tyle, na ile pozwalają w danym miejscu warunki i ograniczenia).
Ciekawe, co ci ludzie będą robić, gdy zastąpią ich roboty. Serio, bardzo mnie to ciekawi.


@KrzLis: To co zawsze, zaczną pracować w innych sektorach. Pewnie zwiększy się produkcja wyspecjalizowana na zamówienie wykonywana ręcznie pod konkretnego klienta. Czyli wrócimy do modelu przed masową produkcją tylko teraz każdy będzie mógł sobie na to pozwolić bo większość produkcji będzie zautomatyzowana a więc tańsza. Ilość pracy do wykonania nie maleje wraz z automatyzacją a rośnie
To co zawsze, zaczną pracować w innych sektorach.


@ChadimusPrzegrywus: no właśnie nie jestem przekonany. Ktoś, kto potrafi jedynie naciskać pedały i skręcać kierownicą, a jakieś bardziej skomplikowane procesy myślowe są dla niego zbyt trudne (co widać po poziomie intelektualnym wypisywanych przez transów komentarzy) nie nadaje się nawet do naparzania stemplem na poczcie, bo pewnie miałby problem ze sprzedaniem klientowi znaczków...

Oczywiście, ogromna część kierowców to na pewno ludzie mądrzy, bystrzy, wykształceni,