Aktywne Wpisy
lubieczipsy_ +182
Mem prześmiewczy, ale taka prawda. Europa jest coraz bardziej zacofana technologicznie względem USA a szczególnie Chin. Za niedługo będziemy już tylko skansenem dla klasy średniej z Chin i USA i jedyne co będziemy mieli do zaoferowania to zabytki i piękne krajobrazy.
Europa to prawdopodobnie najlepsze miejsce do życia na świecie, ale umiera na naszych oczach nie tak szybko jak mówią populiści, ale jest to proces widoczny.
#eu #usa
Europa to prawdopodobnie najlepsze miejsce do życia na świecie, ale umiera na naszych oczach nie tak szybko jak mówią populiści, ale jest to proces widoczny.
#eu #usa
stuparevic +349
#samochody #alfaromeo #alfaholicy #giulietta #motoryzacja
Tu się nie zgodzę. Wyciskają coraz więcej koni z litra.
To prawda, ale... Ja jestem z takich, co wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Jak jeździłem latami wolnossakami, to k------m na brak momentu. Teraz mam turbo benzynę i mi brakuje tej reakcji na gaz z EP3
@xer78:
EP3 to z jakiegoś japońca?
Type-R gen VII
Niby vtec fajny ale przy moim stylu jazdy zupełnie bezużyteczny.
193Nm przy 5600rpm vs 210Nm przy 3500 w moim gruzie e46. Głośność nieporównywalna.
Do pośmigania w weekend po torze taka Honda to fajna rzecz ale w tygodniu wolałbym coś co ciągnie znacznie wcześniej.
plus bardzo rozczarowujący układ kierowniczy (jednocześnie przy świetnych właściwościach jezdnych, co ciekawe) - po przesiadce z Fiesty ST był dramat, szczerze mówiąc. Poza tym jeszcze koszmarna pozycja za kierownicą jak się miało więcej niż 155cm wzrostu. Musiałem kombinować z odsadzaniem kiery, a jak odsadzenie kiery to kubeł, a jak kubeł to szelki, a jak szelki to w---w co rano, że się trzeba spinać.
No i się przesiadłem do Włoszki.
I wydłużona ewentualna kontrola drogowa.
"A wolno to panie kierowco w takich pasach? A homologacja drogowa jest? A co to za dziwny fotel? Homologacja jest? Takim samochodem to pan pewnie lubi szybko jeździć...
Sprawdzę jeszcze raz ilość punktów"
Trudno o coś lepszego. Jeśli chodzi o samą jazdę, to jest b---a. Problemy się pojawiają w momencie tzw. praktyczności. Ale jeśli nie zależy ci na wygodnym wkładaniu fotelika, pięciu walizek i tak dalej, to QV jest bardziej, niż OK. Moim zdaniem ma idealnie zestrojone zawieszenie - nie jest betonowo twarde, ale jednocześnie na tyle sztywne, że można ciąć po winklach ile wlezie. Powyżej 180 robi się nerwowa na prostej, ale bez dramatu. Trzeba tylko o tym pamiętać. Na zakrętach ciężko ją wytrącić z równowagi, nie jest ani podsterowna, ani nadsterowna. Perfekcja, jak to w Alfie.
Warto iść z autem od razu na chipowanie do gości, którzy ogarniają Giuliettę. Silnik w serii jest OK, ale jakiś trochę bez wyrazu, przynajmniej jak na Alfę. Po chipie jest o niebo lepiej. Za to pali litr więcej, bo więcej przyjemności sprawia deptanie gazu ( ͡°
@Planeta_odebete2: silniki może są oszczędniejsze, ale te samochody tyją jak hamerykanka po obiedzie w macu i swoje musi wypić żeby się napędzić
Dlatego odpuszczam AR na następne auto.
Nie wiem, gdzie ty części kupujesz, ale wahacz za 1100 złotych? To chyba tytanowy z Autodelty. Normalny do 159 kosztuje w granicach 600 cebulionów. Do Giulietty 350.
Czy to dużo, skoro wytrzymuje 2-3 razy tyle, co w VW? Myślę, że nie.
@kzrr: do pracy ~5km, także ledwo się nagrzeje. Jak jechałem trasą 140-180 to miałem ~8.
Orientuje się ktoś czy w Giuliettcie poprawili skrzynie biegów? Bo ta ze 159 automat to straszna lipa.
Jak patrzę na ceny to są porównywalne z golfem, może bym sobie wybaczył 2.0 jtdm 170 i zachorował na 200+ w sumie, to by mogło
Ciekawe jak z wykończeniem wnętrza, bo 159 to taki fiat.