@MirkobIog: @kijanka23: jesteście przewrażliwieni xD Czytać wszystkie maile na koniec dnia, albo sprawdzać 20 razy. Serio, zluzujcie bo niepotrzebnie się stresujecie :)
@I_Will_Never_Forget: widocznie nigdy nie mailowales z klientem który oficjalnie oburzył się o zrobienie literówki w nazwie katalogowej jakiegoś produktu w środku maila xd
@Wielki_Czerwony_Smok: nawet 30sec od wyslania mozna anulowac wysylke, kwestia ustawien - od lat to najwazniejsza funkcja dla mnie. Wiekszosc maili po wyslaniu cofam i cos jeszce zmieniam, usuwam, dodaje - czy to w tresci, czy w zalacznikach.
Kiedys to bylo w opcjach eksperymentalnych, obecnie to chyba wdrozyli jako podstawowa funkcje i jest w glownych ustawieniach z wyborem czasu opoznienia.
@wiem_wszystko: Wysyłam około 20 maili dziennie do różnych klientów, od największych producentów pewnych urządzeń w Europie, po maile do klientów którzy robią inwestycję po kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy złotych, przez zwykłych szaraków. Może kwestia braku roztargnienia, albo skupianiu się na jednej rzeczy, ale nie zdarzyło mi się by 20 razy czytać jednego maila. Maksymalnie 2-3 razy jak na prawdę coś ważnego piszę i muszę umieścić tam dane techniczne lub ceny.
@I_Will_Never_Forget: wydaje mi się, że napisanie 20 razy to po prostu ot tak żeby podkreślić, że ktoś czyta dużo razy przed wysłaniem a nie odliczanie dwudziestu przeczytań xD
Kiedys to bylo w opcjach eksperymentalnych, obecnie to chyba wdrozyli jako podstawowa funkcje i jest w glownych ustawieniach z wyborem czasu opoznienia.
@MirkobIog: wtedy szansa na szybki damage control
@MirkobIog: załącznika zapomniałeś dołaczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MirkobIog: myslalem ze tylko ja jestem tak #!$%@? xD