Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim, czy jest tu ktoś, kto super ogarnia dietę bezglutenową, bez laktozy i cukrów ? Potrzebuje kilku smacznych przepisów. Mam w rodzinie chłopca, który jest ciężko chory a jego dieta od niedawna jest bardzo radykalna. Ja niestety nie znam się na tym zbyt dobrze a i dostęp do produktów na wsi jest kiepski a jako ciocia chciałabym zrobić coś pysznego. Młody bardzo przeżywa tą dietę, jego tata nie zna się na gotowaniu chociaż stara się jak może a mama ich zostawiła i poszła w tango :/ doradźcie proszę ʕʔ
#dieta #gluten #laktoza #gotujzwykopem #gotowanie #pytanie
  • 16
@Teresazkajuty Znam się na bezglutenowej. Modyfikacja też do laktozy nie będzie trudna bo dużo produktów bezglutenowych jest też bez laktozy - trzeba czytać skład.

Odnośnie cukrów to nie rozumiem co masz na myśli? Cukry czyli węglowodany zawsze są w produktach. Może być co najwyżej dieta niskoweglowodanowa - ale nie wiem po co chłopcu taka dieta? Nie będzie się teraz raczej odchudzać przecież.
@Teresazkajuty: Przy takich założeniach szukanie wśród przepisów #keto i #lowcarb będzie dobrym kierunkiem. Chociaż faktycznie, przepisy keto nie stronią od laktozy - ale już łatwiej w takim przepisie wymienić ser czy mleko niż szukać zwykłych przepisów bez cukrów prostych.
@Variv ok. Tak jak pisałam wyżej, może powinnam najpierw poznać szczegóły, bo znam się na wielu sprawach, ale na tych kompletnie nie. Dam znać wieczorem i będę prosić Was o pomoc ()


@Teresazkajuty Generalnie nie ma się co rzucać na jakieś wymyślne przepisy.
Wchodzisz w internet zamawiasz produktu bezglutenowe typy bułka tarta, skrobia kukurydziana bezglutenowa o chleb bezglutenowy o bez laktozy i tyle. Podmieniasz w