Wpis z mikrobloga

Rozmawiałem dzisiaj z dyrektorką. Stoi na stanowisku, że postawa nauczycielki jest bez zarzutu - nie udało nam się dojść do porozumienia.
Ciekawsze jest natomiast to, że zażądała ode mnie usunięcia z mediów społecznościowych zdjęcia pracy. Na zdjęciu znajduje się podpis, co rzekomo narusza prawa osobiste nauczycielki i jest przedmiotem jej konsultacji z prawnikiem.
Jedynym konstruktywnym elementem rozmowy jest deklaracja umówienia rozmowy z nauczycielką o tej sytuacji, chociaż wiele sobie po tej rozmowie nie obiecuję.
Za tydzień wywiadówka, na której pewnie jak zwykle zbierane będą pieniądze (basen, fundusz rodzicielski itp). Zaczynam gromadzić monety jednozłotowe.


#szkola #nauczyciele #beton
  • 68
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@kielus: szanuje twoją postawę że nie dajesz za wygraną,
Zdjęcie w takim razie możesz wstawić z zamazanym podpisem nauczycielki :P
Trochę głupio że o taką sprawę zrobiła się tak duża afera ale trzymam twoja stronę, w poleceniu nie było dokładne, a twój syn było widać że ogarnia jak wyglądają te zbiory a poprostu nie chciało mu się tych ostatnich długich,
Z tymi złotówkami szanuje bardzo ale uważaj żeby nauczycielka nie chciała
@kielus Pewnie jesteś zapracowanym człowiekiem, rozumiem obawy o młodego, ale ja bym tego tak nie zostawił.
To jest po prostu kpina, żeby ktoś odpowiedzialny za naukę Twoich dzieci negował prawo przemienności mnożenia. Ciosanie myślenia pod widzimisię nauczyciela kończy się na szkole średniej - później docenia się myślenie outside the box.
Do dziś pamiętam jak w szkole kłóciłem się z nauczycielką w szkole jako dzieciak z podstawówki. Pomyliła się tłumacząc zmianę objętości płynów
@MostlyRenegade: Wybrane fragmenty dotyczące działań:
Osiągnięcia w zakresie posługiwania się liczbami.
Uczeń:
- wyjaśnia istotę działań matematycznych – dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia oraz związki między nimi; korzysta intuicyjnie z własności działań;
- mnoży i dzieli w pamięci w zakresie tabliczki mnożenia; mnoży w pamięci przez 10 liczby mniejsze od 20; rozwiązuje równania z niewiadomą zapisaną w postaci okienka (uzupełnia okienko); stosuje własne strategie, wykonując obliczenia; posługuje się znakiem równości i znakami