Wpis z mikrobloga

Jestem nowy w firmie, mocno uściślając, produkcja.

Pracuje przy maszynie, gdzie normą produkcyjną jest 1000-1200 sztuk, dziś zrobiłem na niej 1700, co spotkało się z niezadowoleniem współpracowników, że zawyżam wyniki i oni też będą musieli tam zacząć tak #!$%@?ć (a ja nie #!$%@?łem, spokojnie bym dobił 2000 xd)

I tu nasuwa się moje pytanie, po której stronie grać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pracowników - trzymać się niskich norm, tak by mieć z nimi dobre stosunki i nie podnosić poprzeczki

ALBO

Kierownictwa - I #!$%@?ć potężne wyniki, w sumie bez celu, bo to nie praca na akord a pracować też tu długo nie będę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#pytanie #ankieta #pracbaza #pytaniedoeksperta #gownowpis
Pobierz
źródło: comment_BYkRQkQD41yrQWPNf8TYFYQ6sNeLpbCF.jpg

Z kim się trzymać?

  • Team Pracownicy 73.6% (830)
  • Team Kierownictwo 26.4% (298)

Oddanych głosów: 1128

  • 42
@Victim: jeśli to było normalne tempo, które jesteś w stanie utrzymać przez np. cały miesiąc, to kierownictwo, jeśli jechałeś na rekord, tylko go nie osiągnąłeś, to team pracownicy.
Oczywiście przy założeniu, że nie ma strat na jakości produktu itd.
a ja nie #!$%@?łem, spokojnie bym dobił 2000


@gienon: Czytaj.

Nie lubię zapieprzać, po prostu opanowałem maszynę i wygodnie mi się przy niej pracowało, jakbym chciał #!$%@?ć rekord to bym sobie odpuścił 10 minutowe posiedzenia w szatni by 9gaga przeglądać xd jakbym uciął opierdzielanie i popracował tam jeszcze kilka dni to jestem w stanie #!$%@?ć 2500 dniówki. To jest zapieprzanie.

@kuraku: Mogę utrzymać, ale mogę też przyśpieszyć. jw, dobije 2500
@Victim: Zdecydowanie pracownicy i dobrze z nimi żyć, mieć spokój w robocie i kolegów. W takich gówno firmach nie ma co się wychylać bo awansu nie dostaniesz i premii, jedynie za miesiąc Cię zjebią, czemu 1700 nie zrobiłeś a zaledwie 1650. A poprzeczkę podniosą wszystkim. Przerabiane. Nie ma sensu, uwierz. A jak tylko popełnisz błąd to oni nie zawahają się Ciebie #!$%@?ć na bruk i płakać nikt po Tobie nie będzie.