Wpis z mikrobloga

Przed chwila dowiedzialem sie ze sa w 2019 ludzie, ktorzy maja dwa zestawy opon - zimowe i letnie. Czy jest tutaj ktos kto moglby mi podac chociaz jeden powod dla ktorego lepiej jezdzic jak dzban co sezon na wymiane a nie jezdzic na wielosezonowych? Przeciez jak sie wpadnie w poslizg to i zimowe nic nie pomoga a jedynie umiejetnosci wyjscia z poslizgu przez kierowce ()

#motoryzacja #opony #zima #logikaniebieskichpaskow #zalesie
Gordoniasty - Przed chwila dowiedzialem sie ze sa w 2019 ludzie, ktorzy maja dwa zest...

źródło: comment_lIq66ETFJFNJ2ml9iuVyOvj1XmTqD09e.jpg

Pobierz
  • 152
  • Odpowiedz
@janpaczulski Gdzie napisałem że nie jest nic wart? Bo na razie jedyne takie tezy stawia OP, insynuujac że wielosezon to jedyna słuszna droga.
Dla mnie osobiście nie jest wiele wart, bo moich wymagań nie spełnia. Ale nie śmieje się z ludzi jedzących na wielosezonach że są biedakami xD a Wy z jakiegoś powodu wyśmiewanie ludzi mających dwa komplety kół.
  • Odpowiedz
@Gordoniasty: załóżmy, że jeździsz dużo - 30000 km w lecie/wiosną/wczesną jesienią i 10000 zimą.
Kupując wielosezonówki, na czwartą zimę, masz już na oponach przelatane 150000. Zakładając, że przy tym przebiegu bieżnik w oponie jeszcze jest, to jako zimówka taka wielosezonowa opona się na pewno nie sprawdzi.
Jeśli masz 2 komplety opon czy kół, masz przejechane 120000 na letnich i 30000 na zimóweczkach, które spokojnie zakładasz i jeżdzisz ze spokojem kolejną zimę.
  • Odpowiedz
@Gordoniasty: Jeździłem na Pirelli P7 Cinturato All Season i mam mieszane uczucia. Latem sprawują się bez większych problemów, ale zimą to już dość średnio przy napędzie na tył... Na typowo zimowych oponach Dunlop SP WIntersport 4D po śniegu jeździ się znacznie lepiej. Mam dwa komplety kół, więc zmiana to tylko chwila i 100 zł za roczne przechowanie.
  • Odpowiedz
@Gordoniasty: tyle postów, a nie napisałeś czym jeździsz i jak jeździsz. Jak chcesz tutaj przekonać kogoś do wielosezonówek to napisz jak to jest u Ciebie dokładnie, bo ja sobie nie wyobrażam wielosezonówek w aucie o jakimś dużym stosunku mocy do masy. Podam Ci przykład - mam auto miejskie o mocy 155 koni i na kiepskich letnich auto często stało w miejscu zamiast ruszać (tylko buksowały koła). Kupiłem opony eagle f1 od
  • Odpowiedz