Wpis z mikrobloga

Moi drodzy wybiło mi prawie 21 na karku, jestem po mat fizie, studiuję na 2 roku na polibudzie i zamiast chlać lub uczyć się to myślę o nauce biologii i chemii na maturę by dostać się na lekarski. Progi spadły trochę więc widzę dla siebie szansę.
1)ile muszę poświęcić dziennie czasu na naukę z chemii i biologii, by nauczyć się od zera na wynik ok 75%?
2) czy po 2 godziny na przedmiot wystarczy?
3) Co jest mądrzejsze ciągnąć te studia (dość wymagający kierunek) i uczyć się do matury, czy może rzucić te studia pójść do jakiejś fizycznej roboty by mózg miał możliwość regeneracji? Trochę nie chcę rzucać studiów by nie sprawiać niepotrzebnego stresu rodzicom (gdy zasugerowałem porzucenie studiów to mama była załamana, bo mam na tych studiach bardzo dobre wyniki, a mama blisko emerytury wiec cieszyła się że da radę synka wykształcić, bo potem nie będzie na to pieniędzy)
4) Czy studiował ktoś z Was lekarski mając niewielkie wsparcie finansowe od rodziców? kredyt studencki to dobra sprawa czy raczej pułapka?
5) Ma ktoś sprawdzony sposób na efektywną bioli i chemii do matury?
6) no i jeszcze jedno pytanie do bardziej doświadczonych życiowo Mirków. Czy ta próba spełnienia marzenia o medycynie jest warta aż tyle poświęceń? Mam na myśli, że poświęcenie czasu na imprezy, poznawanie dziewczyn itp. przeznaczyć na naukę do matury, a póżniej w czasie gdy ja będą miał 30 lat to koledzy będą odprowadzać dzieci ze szkoły i mieli już jakoś ustabilizowane życie, ja zaś bym wtedy dopiero szukał miejsca na rezydenturę. Od kiedy miewam problemy ze słuchem bardzo interesuję się medycznymi zagadnieniami i w sumie jest to moja największa pasja. Mam teraz wielki żal że nie wybrałem biol chemu i nie jestem teraz na drugim roku lekarskiego. Dlatego mam takie plany by jednak ruszyć na tę medycynę by całe życie nie być marudzącym i niespełnionym człowiekiem.
#biol #biologia #matura #chemia #biolchem #stres #lekarski #szpital #medycyna #przegryw #licbaza
  • 21