Wpis z mikrobloga

@yggdrasil: bo jest bezpieczniej w trudnym terenie? Poza tym to nie rower stricte XC jak mnie oczy nie mylą.
Droppery mają też specjalne modele 80/100mm w karbonie, nie ma wielkiej różnicy w wadze patrząc na plusy.
  • Odpowiedz
@chosenon3: tarcze XT ice-tech. Osprzęt napędu SLX M7100 z manetką i hamulcami od Deore XT M8100. Nie mam możliwości zważenia, wg kalkulatora powinno być około 11.2kg bez pedałów (dużo przez koła - te około 4kg z mlekiem i oponami).
  • Odpowiedz
@dymel: Oj odważne stwierdzenie z tym 10 kg :P Wiem z autopsji, że w tym pułapie kilogram wagi w dół to nie prosta sprawa. Z bardzo lekkich i pancernych kół w rozsądnej cenie polecam wtb kom. A sztyce to polecam nabyć regulowaną, ten dodatek naprawdę odmienia życie. Szerokości
  • Odpowiedz
@chosenon3: teraz koła mam o wadze ~1950g, do tego opony 915g sztuka - samo kupno kół o wadze ~1500g i opon schwalbe racing ray i ralph (teoretycznie) da ten kilogram :) Siodło i sztyca też są mega ciężkie - głównie z powodu budżetu wziąłem najtańsze co teraz było. No ale - pożyjemy, zobaczymy.

wtb kom


@chosenon3: jak już będą na bębenek Micro Spline to będę rozważał ;)
  • Odpowiedz