Wpis z mikrobloga

@cyanoone: wprowadzali program pilotażowy w 4 placówkach z udziałem 16 pracowników, powiódł się, więc rozszerzają projekt o 16 placówek z łączną ilością 100 konsultantów. Co z tego, że przeszkadza, jak bank i tak ma wywalone jak widać. Teraz dopiero to jakoś dociera bardziej do opinii publicznej. Warto nagłośnić temat, żeby się z tego wycowali. Już planowane jest wdrożenie w kolejnych firmach ze stycznością z klientem.
  • Odpowiedz
@50dzielonena5: Przypuszczam, że takich przypadków jest więcej, nie tylko w PKO BP, tylko się o nich nie słyszy. Santander Customer Bank również chce wprowadzać monitorowanie uśmiechów pracowników i klientów. Wcześniej miałem wywalone na to, że w korpo nie zawsze jest kolorowo, bo w końcu "korpo to korpo" i tam "jest jak jest". Czasami wyścig szczurów, czasami luźniej, "zależy jaki team" słyszałem też od znajomych. Rozpoznawanie twarzy i ocenianie na tej
  • Odpowiedz