Wpis z mikrobloga

Drogie @play_polska . W lutym bieżącego roku zmarł dziadek mojej narzeczonej. Mimo kilkukrotnego zgłoszenia tego zdarzenia w salonach PLAY oraz okazania aktu zgonu, wciąż przychodzą do nas wezwania do zapłaty. Dla dziadka.

Właśnie otrzymaliśmy "Ostateczne wezwanie do zapłaty". Co mamy z nim zrobić? Drogie @play_polska , czy powinniśmy je zanieść na cmentarz?

Czy jest na sali lekarz? Czy uporczywe nękanie ze strony operatora telekomunikacyjnego to sprawa dla UOKiK?
Co więcej, nie znaleźliśmy umowy podpisanej przez dziadka i raczej już nie poda on nam hasła do swojego konta abonenta.

Działania te naruszają nasze dobra osobiste i są podstawą do domagania sie zadośćuczynienia. Ale najpierw DOMAGAMY się interwencji. Nie zapłacimy ani złotówki, i nie będziemy dzwonić na waszą infolinię. Czekamy na kontakt, przeprosiny, oraz ostateczne zamknięcie sprawy.

#oswiadczenie #play #stalker
Pobierz
źródło: comment_r3MbGVFYHoZZqHHFSUVdgHzwhq2gfSmB.jpg
  • 143
@maciejmargas: A ja dzisiaj dostałem sms-a od play że stawiają nowe przekaźniki i mają najszybszy net w Polsce, a na końcu podziękowanie że jestem ich abonentem. Czyli w skrócie, sms żeby się pochwalić, ale i jebnąc jedno zdanie podziękowań na koniec żeby nie było tak pazernie
@maciejmargas Przykro nam, że taka sytuacja ma miejsce. Rozumiemy, jak delikatna i niekomfortowa jest to sprawa dla członków rodziny. Pomimo szczerych chęci, niestety za pośrednictwem Wykopu nie jesteśmy w stanie zainterweniować w tej kwestii. Bardzo prosimy o zgłoszenie sprawy Obsłudze Klienta e-mailowo na adres ok@pomocplay.pl, która dokona weryfikacji po stronie systemów i udzieli odpowiedzi w wiadomości zwrotnej.
@maciejmargas To jest jeden z problemów jaki ten kraj z dykty kijem podparty naprawdę powinien rozwiązać zamiast zajmować się bzdurnymi reformami w imię byle zapisania się na kartach historii.

Powinna być procedura rozwiązywania umowy i anulowania zobowiązań powstałych w skutek śmierci. Nie mówię o wcześniejszym zadłużenia ale właśnie w skutek takiego zdarzenia.

To 180 zł zaraz może ci się zamienić w kilka-kilkanaście tysięcy i komornika :/
co normalnie też by zadziałało, bo dodzwoniłby się do konsultanta albo wysłał maila i osiągnąłby to samo.


@tellet:

Długo żyjesz na tym świecie? Ja miałem podobną sytuację po zmarłej osobie u konkurencji. 1,5 miesiąca #!$%@? zanim się sprawa wyprostowała. Na telefonie, w salonach, na czacie i w papierowej korespondencji, wszyscy obiecywali, że będzie ok i zaraz się tym zajmą. Niestety trafiłem na pracownika, który #!$%@?ł sprawę na starcie a potem miałem
miałem podobną sytuację i po prostu załatw sobie APD (akt poświadczenia dziedziczenia), pójdziesz z tym to cofną wszystkie należności, normalna sprawa - nie wiem po co robisz aferę dla atencji

w takich sprawach akt poświadczenia dziedziczenia (lub spadek sądowy - ale na ten czeka się dużo dłużej) załatwia wszystkie sprawy, to normalne że nie chcieli z tobą rozmawiać jak pokazałeś sam akt zgonu - a co jeżeli z następnym aktem zgonu przyszła
@maciejmargas do babci niebieskiego która nie żyje już z 6 lat przychodzą takie za telefon stacjonarny ¯_(ツ)_/¯ co więcej przychodzi tam dużo innych listów do wielu innych ludzi bo listonosz myli bloki ( ten sam numer tylko inne literki przy cyfrze ) Obce listy albo zanoszę właścicielowi albo oddaje listonoszowi. Ludzie potrafią czuć się takim czymś dotknięci?
@maciejmargas: miałem podobną sytuację ale po po drugiej wizycie w salonie był spokój.
Ale zapamiętaj jedną rzecz. Nie odbieraj poczty adresowanej do zmarłej osoby. NIGDY. Play nie ściągnie z was długu. Sprzedadzą to firmie która teoretycznie ma ściągać długi a w praktyce działają na granicy prawa licząc że ktoś dobrowolnie zapłaci ( nie masz obowiązku ). Niedawno to przechodziłem i dobrze radzę. Nie odbierać takiej poczty