Wpis z mikrobloga

Drogie @play_polska . W lutym bieżącego roku zmarł dziadek mojej narzeczonej. Mimo kilkukrotnego zgłoszenia tego zdarzenia w salonach PLAY oraz okazania aktu zgonu, wciąż przychodzą do nas wezwania do zapłaty. Dla dziadka.

Właśnie otrzymaliśmy "Ostateczne wezwanie do zapłaty". Co mamy z nim zrobić? Drogie @play_polska , czy powinniśmy je zanieść na cmentarz?

Czy jest na sali lekarz? Czy uporczywe nękanie ze strony operatora telekomunikacyjnego to sprawa dla UOKiK?
Co więcej, nie znaleźliśmy umowy podpisanej przez dziadka i raczej już nie poda on nam hasła do swojego konta abonenta.

Działania te naruszają nasze dobra osobiste i są podstawą do domagania sie zadośćuczynienia. Ale najpierw DOMAGAMY się interwencji. Nie zapłacimy ani złotówki, i nie będziemy dzwonić na waszą infolinię. Czekamy na kontakt, przeprosiny, oraz ostateczne zamknięcie sprawy.

#oswiadczenie #play #stalker
m.....s - Drogie @playpolska . W lutym bieżącego roku zmarł dziadek mojej narzeczonej...

źródło: comment_r3MbGVFYHoZZqHHFSUVdgHzwhq2gfSmB.jpg

Pobierz
  • 143
  • Odpowiedz
@ArchDelux @Willy666: prócz kodeksu cywilnego mamy również regulamin — który jest zgodny z kodeksem, a dodatkowo korzystny dla Abonentów:

https://www.play.pl/resources/pdf/2018/Regulamin-swiadczenia-Uslug-Telekomunikacyjnych-dla-Abonentow_12122018.pdf

§16 ust 2. Umowa wygasa wskutek: (...) b) śmierci Abonenta, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej;

Krótko mówiąc moim zdaniem: wypadałoby dostarczyć akt zgonu (listem poleconym do wawy a nie w salonie) czyli potwierdzenie zaistnienia okoliczności z §16 ust. 2. Opłaty za okres od chwili śmierci nie będą "zobowiązaniem" przechodzącym na spadkobierców
  • Odpowiedz
albo Play uzna, że dług za nieużywany telefon powinien odziedziczyć ktoś z rodziny.


@maciejmargas: nie uzna, tylko dziedziczy jeśli przyjęliście spadek

Czemu nie piszesz w pierwszym poście że to za abo po śmierci?
  • Odpowiedz
No i afera skończona, podziękowania dla P. Rzecznik Ewy Sankowskiej-Sieniuk. Nie podpięli dokumentu pod zgłoszenie i sprawa wciąż wisiała. Co ciekawe tak samo jak w sprawie z podłączeniem internetu przez UPC, tak samo tu sprawczy okazał się być LinkedIn i oznaczenie właściwej osoby.
  • Odpowiedz
@maciejmargas: xDDDDDDDDD
JESZCZE ZAWOŁAJ ICH I NAPISZ REKLAMACJĘ NA WYPOKU, A W KOMENTARZU NA FEJSBUNIU WEZWIJ ICH DO ZAPRZESTANIA NARUSZEŃ I POTRAKTUJ JAKO DOSTARCZONE "ZPO" XDDDDD


  • Odpowiedz
@tellet: Tak bo nie wpadliśmy na to żeby do nich zadzwonić XD kisnę z Ciebie. Dzwoniliśmy wielokrotnie do callcenter i wysyłaliśmy maile i też gówno mogli zrobić, nawet dzisiaj, przed aferą. W salonie też nic nie zrobili. Taki jesteś kozak to sam rozkręć aferę a nie się śmiejesz.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@maciejmargas: jakoś jak miałem podobną sytuację z papierami w tmobile, że nie mieli mojego upoważnienia od firmy, to jeden telefon z ryjem do opiekuna klienta sprawił, że nie odrywając dupy od stołka w salonie dostałem dwie karty SIM, po które przyjechałem.
  • Odpowiedz
@maciejmargas: aż mi przypomniałeś dialog mojej babci z jakimś telemarketerem

Dzień dobry, czy jest Stanisław HRJK?

Dzień dobry, nie ma

A gdzie jest?

Na cmentarzu.

No dobrze, a kiedy wróci?

Nie wróci


Nigdy więcej już nie zadzwonili ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz