Drogie @play_polska . W lutym bieżącego roku zmarł dziadek mojej narzeczonej. Mimo kilkukrotnego zgłoszenia tego zdarzenia w salonach PLAY oraz okazania aktu zgonu, wciąż przychodzą do nas wezwania do zapłaty. Dla dziadka.
Właśnie otrzymaliśmy "Ostateczne wezwanie do zapłaty". Co mamy z nim zrobić? Drogie @play_polska , czy powinniśmy je zanieść na cmentarz?
Czy jest na sali lekarz? Czy uporczywe nękanie ze strony operatora telekomunikacyjnego to sprawa dla UOKiK? Co więcej, nie znaleźliśmy umowy podpisanej przez dziadka i raczej już nie poda on nam hasła do swojego konta abonenta.
Działania te naruszają nasze dobra osobiste i są podstawą do domagania sie zadośćuczynienia. Ale najpierw DOMAGAMY się interwencji. Nie zapłacimy ani złotówki, i nie będziemy dzwonić na waszą infolinię. Czekamy na kontakt, przeprosiny, oraz ostateczne zamknięcie sprawy.
§16 ust 2. Umowa wygasa wskutek: (...) b) śmierci Abonenta, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej;
Krótko mówiąc moim zdaniem: wypadałoby dostarczyć akt zgonu (listem poleconym do wawy a nie w salonie) czyli potwierdzenie zaistnienia okoliczności z §16 ust. 2. Opłaty za okres od chwili śmierci nie będą "zobowiązaniem" przechodzącym na spadkobierców
No i afera skończona, podziękowania dla P. Rzecznik Ewy Sankowskiej-Sieniuk. Nie podpięli dokumentu pod zgłoszenie i sprawa wciąż wisiała. Co ciekawe tak samo jak w sprawie z podłączeniem internetu przez UPC, tak samo tu sprawczy okazał się być LinkedIn i oznaczenie właściwej osoby.
@maciejmargas: xDDDDDDDDD JESZCZE ZAWOŁAJ ICH I NAPISZ REKLAMACJĘ NA WYPOKU, A W KOMENTARZU NA FEJSBUNIU WEZWIJ ICH DO ZAPRZESTANIA NARUSZEŃ I POTRAKTUJ JAKO DOSTARCZONE "ZPO" XDDDDD
@tellet: Tak bo nie wpadliśmy na to żeby do nich zadzwonić XD kisnę z Ciebie. Dzwoniliśmy wielokrotnie do callcenter i wysyłaliśmy maile i też gówno mogli zrobić, nawet dzisiaj, przed aferą. W salonie też nic nie zrobili. Taki jesteś kozak to sam rozkręć aferę a nie się śmiejesz.
@maciejmargas: jakoś jak miałem podobną sytuację z papierami w tmobile, że nie mieli mojego upoważnienia od firmy, to jeden telefon z ryjem do opiekuna klienta sprawił, że nie odrywając dupy od stołka w salonie dostałem dwie karty SIM, po które przyjechałem.
Właśnie otrzymaliśmy "Ostateczne wezwanie do zapłaty". Co mamy z nim zrobić? Drogie @play_polska , czy powinniśmy je zanieść na cmentarz?
Czy jest na sali lekarz? Czy uporczywe nękanie ze strony operatora telekomunikacyjnego to sprawa dla UOKiK?
Co więcej, nie znaleźliśmy umowy podpisanej przez dziadka i raczej już nie poda on nam hasła do swojego konta abonenta.
Działania te naruszają nasze dobra osobiste i są podstawą do domagania sie zadośćuczynienia. Ale najpierw DOMAGAMY się interwencji. Nie zapłacimy ani złotówki, i nie będziemy dzwonić na waszą infolinię. Czekamy na kontakt, przeprosiny, oraz ostateczne zamknięcie sprawy.
#oswiadczenie #play #stalker
https://www.play.pl/resources/pdf/2018/Regulamin-swiadczenia-Uslug-Telekomunikacyjnych-dla-Abonentow_12122018.pdf
§16 ust 2. Umowa wygasa wskutek: (...) b) śmierci Abonenta, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej;
Krótko mówiąc moim zdaniem: wypadałoby dostarczyć akt zgonu (listem poleconym do wawy a nie w salonie) czyli potwierdzenie zaistnienia okoliczności z §16 ust. 2. Opłaty za okres od chwili śmierci nie będą "zobowiązaniem" przechodzącym na spadkobierców
@maciejmargas: nie uzna, tylko dziedziczy jeśli przyjęliście spadek
Czemu nie piszesz w pierwszym poście że to za abo po śmierci?
JESZCZE ZAWOŁAJ ICH I NAPISZ REKLAMACJĘ NA WYPOKU, A W KOMENTARZU NA FEJSBUNIU WEZWIJ ICH DO ZAPRZESTANIA NARUSZEŃ I POTRAKTUJ JAKO DOSTARCZONE "ZPO" XDDDDD
Nigdy więcej już nie zadzwonili ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Willy666: czego? Umowy, która wygasła wraz ze śmiercią abonenta?