Wpis z mikrobloga

Drogie @play_polska . W lutym bieżącego roku zmarł dziadek mojej narzeczonej. Mimo kilkukrotnego zgłoszenia tego zdarzenia w salonach PLAY oraz okazania aktu zgonu, wciąż przychodzą do nas wezwania do zapłaty. Dla dziadka.

Właśnie otrzymaliśmy "Ostateczne wezwanie do zapłaty". Co mamy z nim zrobić? Drogie @play_polska , czy powinniśmy je zanieść na cmentarz?

Czy jest na sali lekarz? Czy uporczywe nękanie ze strony operatora telekomunikacyjnego to sprawa dla UOKiK?
Co więcej, nie znaleźliśmy umowy podpisanej przez dziadka i raczej już nie poda on nam hasła do swojego konta abonenta.

Działania te naruszają nasze dobra osobiste i są podstawą do domagania sie zadośćuczynienia. Ale najpierw DOMAGAMY się interwencji. Nie zapłacimy ani złotówki, i nie będziemy dzwonić na waszą infolinię. Czekamy na kontakt, przeprosiny, oraz ostateczne zamknięcie sprawy.

#oswiadczenie #play #stalker
Pobierz m.....s - Drogie @playpolska . W lutym bieżącego roku zmarł dziadek mojej narzeczonej...
źródło: comment_r3MbGVFYHoZZqHHFSUVdgHzwhq2gfSmB.jpg
  • 143
@janekplaskacz: kolejny, który nie przeczytał a dyskutuje. Nie ma rat ani żadnych zobowiązań - dziadek opłacał swoje rachunki na bieżąco. W tym przypadku chodzi o to, że firma nalicza abonament chociaż została wielokrotnie poinformowana o śmierci abonenta i umowa powinna zostać rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym. Na tym polega problem. Kwota nie jest wielka, ale tu liczy się podejście do mnie i do mojej rodziny, które w mojej ocenie jest karygodne. Tak