Wpis z mikrobloga

Zajebisty urlop. Check engine i symbol świec, czyli pewnie wtrysk się z----ł. Odcina turbo i dwójką się można czołgać (pewnie ze szkodą dla silnika)

Czekam na lawetę .

350km od domu. 350 km do celu. ¯_(ツ)

Seat Ibiza 2011 1.6 TDI (141tys.km przebiegu) w 2016 już jebnął jeden wtrysk, identyczne objawy. Naprawa (nowy wtrysk) adaptacją programowanie i robocizna + nowy wtrysk =1800zl.

Kończy się moja wiara w diesle. ¯_(ツ)


#motoryzacja #samochody
snwptest - Zajebisty urlop. Check engine i symbol świec, czyli pewnie wtrysk się z---...

źródło: comment_rsUZiZ3aqr0byyHXLhksX5xuxqEYFsaU.jpg

Pobierz
  • 185
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zawsze można też poszukać czegoś na wtrysku pośrednim, bo argument rocznika zawsze wjeżdża jak ktoś nie ma już czym diesla bronić....


@Zielony34: xD. Załóżmy że szukam auta maksymalnie 10 letniego. Jeżeli chciałbym benzynę MPI to dużą część popularnych marek muszę odrzucić już na wstępie bo taki VAG nie oferuje niczego oprócz FSI/TFSI/TSI.

Z takimi założeniami to zostaną mi 3-4 silniki montowane w kilku modelach na krzyż. Powodzenia z jeżdżeniem po
  • Odpowiedz
@panczekolady nie napisałem, że 5k jest bez dotrysku. Napisałem, że instalacje sa rozwijane i są co raz lepsze. TSI to akurat słaby przykład, jak słaby jest cały VAG, ale to już rzecz gustu. Ważne jest to, że wciąż jest sporo samochodów z pośrednim wtryskiem i zazwyczaj osoby, które nie mają za grosz argumentów przeciw, łapią się wlasnie wtrysku bezpośredniego.
@panczekolady a dlaczego 3-4 silniki na krzyż? Wyżej podawałem przykłady samochodów
  • Odpowiedz
@panczekolady a jak chcesz benzynę MPI prosta konstrukcyjnie, to kumplowi znalazłem niedawno Megane III 2011 z Polskiego salonu, więc po raz kolejny - nie p-----l i skończ się kompromitować.
  • Odpowiedz
@Zielony34: Ale brniesz i żadnych konkretów nie podajesz, TSI zły i niedobry, instalacje bez dotrysku niby są ale ich nie ma. Przeczytaj najpierw dwa razy to co piszesz zanim wyślesz odpowiedź xD. Megane III, nie no super 1.6 100 km które jedzie gorzej niż malutkie 1.5 DCi. No chyba, że mowa o 1.4 które jest o połowę droższe od 1.6 czy o 7-9k droższe od diesla xD

Nie wiem gdzie
  • Odpowiedz
@panczekolady masz wyżej moje wypowiedzi z przykładami samochodów mocniejszych, niż 100KM. Naucz się czytać ze zrozumieniem. Druga kwestia, że na bank 1.6 nie jechałeś jak p--------z, że 1.5dci jest dynamiczniejsze... XD 1.6 w benzynie ma 110KM, nie 100 i zmienne fazy rozrządu, to nie lata 90te. Instalacje bez dotrysku są droższe, ale już są. Masz google - poczytaj.

Są silniki 2.0Tce, są 1.2Tce 100KM jadące lepiej, niż 1.5Dci. wystarczy odrobina wysiłku
  • Odpowiedz
Są silniki 2.0Tce, są 1.2Tce 100KM jadące lepiej, niż 1.5Dci.


@Zielony34: Co ten przykład wnosi skoro wymienione benzyny są droższe nawet o 12k? Ty tu coś o wchodzeniu na minę piszesz? Z dieslem nie masz chyba większej styczności, bo za 800 zł z każdego wyciągniesz co najmniej 20 KM więcej. Licząc całościowo to ta twoja benzyna nie dość, że jedzie tempem malucha to jeszcze żeby zwróciła się całościowa różnica ceny
  • Odpowiedz
@Zielony34: Szerokości, przyda się przy wyprzedzaniu TIR-a swoim wolnossącym 100 konnym potworem ¯\_(ツ)_/¯

Spokojnie kolego, nie musisz od razu obrażać dyskutantów, jak przełączysz z LPG na benzynę to może będzie trochę więcej mocy na sprawniejsze poruszanie się i mniej irytacji ()
  • Odpowiedz
@panczekolady: Nie ma sensu dyskutować z takimi osobami, typowy przykład często spotykanej na wykopie "bojówki lpg", w tym wypadku w mocno zaawansowanym stopniu. W sumie nie było mnie dwa dni na wykopie i nie odpowiedziałem, więc raz Ci mogę teraz odpowiedzieć, @Zielony34

1. Co mi z faktu, że 135KM wolnossące w lagunie "ciągnie" do 5000 obrotów? Ja, podobnie jak większość ludzi, nie potrzebuje auta, które musi wyć, aby dało się
  • Odpowiedz
Co mi z faktu, że 135KM wolnossące w lagunie "ciągnie" do 5000 obrotów? Ja, podobnie jak większość ludzi, nie potrzebuje auta, które musi wyć, aby dało się nim przemieszczać w miarę dynamiczny sposób. Weź na pokład 3 kolegów i zmieniaj biegi przy max 3500 obrotów - auto nie będzie jechało, bo brak turbo i do tych obrotów nie ma w ogóle momentu, powyżej jest, ale mamy w zamian "wyjca", w dieslu o
  • Odpowiedz
jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak zaślepionym fanatykiem LPG, aż mnie zaskoczyło, że tacy ludzie istnieją (ʘʘ)


@panczekolady: ja nie jestem fanatykiem, tylko ty jesteś analfabetą. Gdybyś umiał czytać ze zrozumieniem i przeczytał wszystkie moje wypowiedzi, to nie wypisywałbyś takich pierdół. Mnie nie zaskakuje twój poziom głupoty.
  • Odpowiedz
  • 0
@Fritzowski w sobotę będę jechać 684km do domu. Na chwilę obecną sytuacją jest taka: po zjechaniu z lawety i odstaniu na parkingu 2-3h zniknęła kontrolka świec, pozostał check engine.

Udałem się do warsztatu, podpięto pod kompa, zczytano błąd na cylindrze nr 1 i go skasowano.

Samochód odpala i normalnie jeździ. Nic nie naprawiane. Albo wtrysk zdycha albo fiksuje albo coś z elektryką.

Wracam do domu na kredyt, może dojadę może nie.
  • Odpowiedz
  • 1
@Fritzowski w sobotę będę jechać 684km do domu. Na chwilę obecną sytuacją jest taka: po zjechaniu z lawety i odstaniu na parkingu 2-3h zniknęła kontrolka świec, pozostał check engine.

Udałem się do warsztatu, podpięto pod kompa, zczytano błąd na cylindrze nr 1 i go skasowano.

Samochód odpala i normalnie jeździ. Nic nie naprawiane. Albo wtrysk zdycha albo fiksuje albo coś z elektryką.

Wracam do domu na kredyt, może dojadę może nie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@snwptest: daj znać jak dojedziesz do domu. Sam mam problemu ze swoim autem, w tym miesiącu już 4k wywalone a dalej coś mu dolega i nie mogę się połapać. Trzymam kciuki za bezproblemowa jazdę do domu
  • Odpowiedz
  • 0
@Fritzowski współczuję - przy takich kwotach człowiek oczekuje, że jednak pojeździ te kilkadziesiąt tysięcy km bezawaryjnie. A jak wciąż coś się sypie to nerwy puszczają i portfel pusty.

Będę pisać jak się doturlam, czy to na swoich kołach czy lawetą.
  • Odpowiedz
  • 0
@Fritzowski dotarłem na własnych kołach. Po 242km zaświeciły się nagle świece na autostradzie i dostał lekkiej czkawki i dało się jechać ok 70km/h - wygląda to bardziej na EGR niż wtrysk.

Postój w MOP 30min, odpięcie klemy od Aku i wróciło do normy. Resztę przejechał bez awarii i bez resetu.

Jeśli to EGR za 800 zł to i tak będę happy bo wtrysk to 1800 zł ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz