@veranoo no zależy od stanu ale chłopaki się czasami na grupie pochwala to i za 2k $ coś wylicytują ale to to już raczej większy dzwon, mój kosztował dokładnie 3,5k a był 6 letnim 3.7 poduchy całe, wymienimy zderzak i nadkole bo nie chciałem szpachlowac, lakiernik, wymiana olejów, i klocki tarcze przód były do robione i wahacze.
@Michael8818 filtry wahacze itp masz spokojnie w intercarsie, jak się coś popsuje dupowatego, jakiś gówniany element to używka bo mnóstwo ludzi sprowadza szroty za 500$ na części, ewentualnie możesz sam zamówić z USA jeżeli to mały element. Ale dodam że w przypadku nowej generacji VI tej dostępnej już w Europie ASO Ford też nie ma wszystkich części jak ci odpadnie jakas pierdoła i też trzeba jakoś sobie radzić. Najczęściej takie małe
@Michael8818 licytacje musisz śledzić ale dla porównania tutaj masz kup teraz za 2700$ i nikt tego nie chce więc pokazuje to pewna skalę, ale mi się ten strzał nie podoba, nie wiem czy tam podłożnice całe, chociaż dla polskich Mietków te auto w stanie idealnym xD https://www.copart.com/lot/37522229
@SzukamMirabelkiDoRozmowy: To jakie masz tam oponki że spalanie w mieście 10 a w trasie 7? Zdarzyło Ci się mieć więcej niż 2000 obrotów? Realne średnie spalanie to 10-12 dla V6, co i tak jest wynikiem zadowalającym jak na 300+ koni i 1800+ masy. Przy spokojnej jeździe w trasie owszem, można zejść do 7, mi się udało nawet do 6 z prędkością 60-80 bez stopów na 6 biegu.
źródło: comment_Q8kjAs7WHptWjSKDwTnAsFVaid6P05dq.jpg
PobierzAle dodam że w przypadku nowej generacji VI tej dostępnej już w Europie ASO Ford też nie ma wszystkich części jak ci odpadnie jakas pierdoła i też trzeba jakoś sobie radzić. Najczęściej takie małe
https://www.copart.com/lot/37522229
Co do cen