Aktywne Wpisy
semperadastra +110
Jestem nauczycielem jednego z języków obcych. Udzielam korepetycji. Napisałem na jednej z grup językowych oczywistą prawdę, o tym że kobiety mają na tym rynku lepiej. Mnie jako facetowi dużo trudniej jest znaleźć uczniów. Pomimo wykształcenia kierunkowego, doświadczenia, bardzo dobrej znajomości języka i innych zalet wiem doskonale że laskom jest znacznie łatwiej znajdywać sobie uczniów. Wiele moich koleżanek z branży jest ode mnie słabsza językowo, nie mają praktycznie pojęcia o nauczaniu, a nie brak im uczniów. Są tego różne powody: zawód nauczyciela jest typowo kojarzony z kobietami, większość woli mieć te lekcje z młodą, ładną i miłą (choćby facet był lepszy pod szeregiem merytorycznych względów), laski co do zasady wolą mieć zajęcia z innymi laskami i wiele innych.
Gównoburzy w komentarzach nie było końca. Zostałem zwyzywany od inceli, moje tezy oczywiście zostały zanegowane, stwierdzano dodatkowo, że faceci sami sobie winni (bo z kobietą to przecież bezpieczniej, facet to potencjalny napastnik), tag #pieklomezczyzn został jawnie wyśmiany, padła nawet wzmianka o Kajetanie P. (typ zamordował nauczycielkę włoskiego, #!$%@? z tym że to odwrotny przykład, lajków poszło dużo) i wiele innych kwiatków.
Tak to właśnie wygląda w praktyce kiedy spróbujesz napisać jawną prawdę o tym, że faceci w jakiejś konkretnej branży mają ewidentnie gorzej.
https://wykop.pl/cdn/c3201142/91928e6f662cc9c94c1e5841a320f7d0296702ee87158c020c5b723497d567bc.png?author=semperadastra&auth=8a52dca080eaf5528f928ca0bee11db7
Gównoburzy w komentarzach nie było końca. Zostałem zwyzywany od inceli, moje tezy oczywiście zostały zanegowane, stwierdzano dodatkowo, że faceci sami sobie winni (bo z kobietą to przecież bezpieczniej, facet to potencjalny napastnik), tag #pieklomezczyzn został jawnie wyśmiany, padła nawet wzmianka o Kajetanie P. (typ zamordował nauczycielkę włoskiego, #!$%@? z tym że to odwrotny przykład, lajków poszło dużo) i wiele innych kwiatków.