Wpis z mikrobloga

@Damianowski: a troszke powazniej
ja tez juz chyba januszeje, bo uwazam ze gosc ma sporo racji
tak samo, co zrobili z seriami w bmw, miales m3 kazdy wiedzial co to, potem m5
teraz m3 z tego co kojarze, jest tylko w sedanie, ogolnie trojka to sedan, kombi, a kupejka przejela serie 4, dawne m3 to m4
ale jest tez 4 grand coupe czyli 4 drzwi XD
troche robienie #!$%@? z logiki,
@Damianowski:
jeszcze co do amg i argumentu o sebie z bogatym rodzicem to widac, ze typowi dupsko peka.
Jest sporo ludzi, ktorzy maja jakis swoj biznes i tez moga sobie pozwolic na takie, albo i lepsze auto. Czy oni sa pasjonatami i znaja jakos historie motoryzacji? nie. I chyba dlatego sporo z nas tez czuje niesmak, ze czasy sie zmienily i ktos sobie kupuje kultowy model, czy marke, bo po prostu
inęło parę lat, ludzie trochę okrzepli i nagle okazało się, że Mustang z samochodu, który był rzadki i za którym każdy się odwracał, spadł pod względem wywoływania emocji do poziomu Volkswagena Golfa i jest synonimem auta dla tatusia, któremu na stare lata #!$%@?ło i zachciało mu się szybkiego auta.


@Pangia: przecież zawsze tak było - szczególnie w USA xD Mustang to było auto dla sekretarek, a modele z lat 90 to
@Pangia: kurła kiedyś to było, na dom pod miastem to mogli sobie pozwolić nieliczni, był on synonimem statusu, od razu czułem się lepiej niż biedota z bloków. A teraz co, ludzie się wzbogacili, kredyty tanie, całe osiedla powstają i mieszkają tam już nie tylko moi koledzy lekarze i prawnicy, ale i normalna hołota.

AMG ma fanbase który nawet wie że są na niego nie może pozwolić Ale się tym jara


@
@Pangia: @Pangia: Ale ciągle klasa S i E i pewnie nawet C w amg są takie jak opisane przez Ciebie. Wydaje mi się, że te auta są przede wszystkim dla kierowcy a nie ludzi na ulicy. To kierowca ma czuć jak przesuwają mu się wnętrzności po wciśnięciu pedału gazu oraz rozkoszować się dźwiękiem v-ki a przy okazji siedzieć w wygodnym fotelu i czuć się jak arabski szejk ( ͡°
Trochę śmieszy mnie widoczne tu podejście, że niby eksperci z których połowa nawet pewnie nie ma tego AMG wiedzą lepiej co biznesowo dla marki się opłaca niż jej właściciel.


@klaun-szyderca: o to to, zawsze najgłośniej mówią osoby, których nie stać nawet na to najtańsze AMG. Każdy chociaż trochę siedzący w temacie motoryzacji rozumie, że inne emocje wywołuje A45, a inne E63s czy podobne. NIkomu nie przeszkadza auto bardziej przystępne dla większości
@Damianowski: sęk w tym, że kiedyś miałeś AMG i należałeś do b. wąskiego grona, teraz to już praktycznie każdego stać na amg.
Zauważ, że to samo stało się np. z jaguarem- jak tylko ich auta zaczęły trafiać do przeciętnych odbiorców to okazało się, że marka upadła.
@Euphor: no serio. Ja jestem ostatni zeby komus czegos zakazywac. Moga sobie nawet tym co niedziele do kosciola jzdzic tylko. Argumentuje tylko swoja postawe kurla kiedys to bylo, gdzie amg trafialy jednak glownie do pasjonatow, dzisiaj trafi do kazdego kto ma kase i chce sie jakos wyroznic, ale nie ze wzgledu, ze to jest amg, tylko ze jest/byl szum wokol tej nazwy. Tak samo widzisz jak ktos pisal o jaguarze, kiedys