Wpis z mikrobloga

@Damianowski: Nie zrozumiałeś, ale że jesteś zbyt przesiąknięty Wykopem, to podaruję sobie próby tłumaczenia ci tego, o czym gość pisał, bo to próżny trud. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Idź tam się piwka na spokojnie napij, browar jest dobry na sen.
  • Odpowiedz
Nie zrozumiałeś, ale że jesteś zbyt przesiąknięty Wykopem, to podaruję sobie próby tłumaczenia ci tego,


@Pangia: nie wiem kto jest bardziej przesiąknięty wykopem XD ja dodając dwa wpisy na tydzien czy Ty komentując 30 wpisów dziennie... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Damianowski prestiż, tym cechowało się AMG, a obecnie robia auto dla każdego. Fan marki może nie być z tego dumny i to zrozumiałe. Mnie to osobiście lata Ale AMG ma fanbase który nawet wie że są na niego nie może pozwolić Ale się tym jara. A to taka profanacja troche
  • Odpowiedz
prestiż, tym cechowało się AMG, a obecnie robia auto dla każdego. Fan marki może nie być z tego dumny i to zrozumiałe. Mnie to osobiście lata Ale AMG ma fanbase który nawet wie że są na niego nie może pozwolić Ale się tym jara. A to taka profanacja troche


@Scutacarus: Czy ja wiem... Fan marki jak ma być z tego dumny to kupuje klasę S w AMG.
Dawniej po prostu
  • Odpowiedz
@Damianowski: Chodzi o to, że AMG od zawsze było taką totalnie wypasioną wersją Mercedesa, z jakimś absurdalnie dużym silnikiem i przyspieszeniem porównywalnym do statku kosmicznego. Widziałeś na parkingu takie S65 AMG i wiedziałeś, że pod maską tego krówska bulgocze V12, które swoim rykiem mogłoby powołać do życia armię nieumarłych. A teraz wsadzili w A-klasę dwulitrową uturbioną pierdziawkę i o ile to jeszcze byłoby zrozumiałe na tle obecnej mody na konstruowanie
  • Odpowiedz
Chodzi o to, że AMG od zawsze było taką totalnie wypasioną wersją Mercedesa, z jakimś absurdalnie dużym silnikiem i przyspieszeniem porównywalnym do statku kosmicznego. Widziałeś na parkingu takie S65 AMG i wiedziałeś, że pod maską tego krówska bulgocze V12, które swoim rykiem mogłoby powołać do życia armię nieumarłych. A teraz wsadzili w A-klasę dwulitrową uturbioną pierdziawkę i o ile to jeszcze byłoby zrozumiałe na tle obecnej mody na konstruowanie silników (zwłaszcza, że
  • Odpowiedz
chcesz mieć prawdziwy prestiż? Kupujesz brabusa


@Damianowski: Czyli zrozumiałeś, że AMG stało się prestiżem biedoty, więc w zasadzie jest #!$%@? warte. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Czyli zrozumiałeś, że AMG stało się prestiżem biedoty, więc w zasadzie jest #!$%@? warte. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Pangia: Dalej jest warte, bo w zasadzie każde z dopiskiem AMG podnosi wartość samochodu dwukrotnie
  • Odpowiedz
@Damianowski: Tylko finansową. Ale znaczek AMG już tak nie chwyta za serce, co kiedyś. Tak zresztą jest z większością tego typu linii modelowych, taka Cupra/FR w Seatach – kiedyś widziałeś na klapie Cupra i od razu było wiadomo, że tam jest dwa razy większy i mocniejszy silnik niż w cywilnej wersji, a teraz to połowa tych aut ma FR przybite do klapy i z tego sporo jest w dieslu.
  • Odpowiedz
@Damianowski: I gość ma racje, u mnie w w mieście 30k mieszkańców( mieszkam w DE) jeździ więcej ,,Mercedesów'' bo ciężko tak nazwać A klasę w amg niż zwykłych i szczerze, wolę 100 razy moją 13 letnią s klasę z 5.5 v8 wolnossącym silnikiem bo to przynajmniej jedzie a nie brzmi, mam też clk z 2002r w AMG i to auto ma duszę, widać na pierwszy rzut oka że to auto
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
@Damianowski: Na FB, jak na Wykopie zresztą, każdy jest specjalistą w każdej dziedzinie życia. W teorii, bo w praktyce każdy potrafi tylko gadać.
A45 AMG jest dla mnie konkurencją dla VW Golfa GTI czy tam R32, BMW M135i i Audi RS3. Nic dziwnego, że młodzi sobie to kupują, bo po co im Passat czy Volvo w kombi? Fakt, nie robi to takiego wrażenia jak stare AMG, czy też C-Klasa AMG,
  • Odpowiedz