Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Hauleth: Ciężko powiedzieć, wiele razy dopytywaliśmy się teamu "licencyjnego" czy licencje są opłacane. Odpowiedź była zazwyczaj twierdząca, co wg mnie nie ma sensu, bo licencjonowanie produktu jest w stylu "per-instance", więc najpierw ktoś by musiał do nas przyjść zapytać ile jest tych "instancji" :D

Myślę że we mnie bezpośrednio nie uderzy ale mogę dostać jakimś śmierdzącym rozbryzgiem.
  • Odpowiedz
@j4cek: Ja bym spróbował dowiedzieć się kto jest odpowiedzialny za licencję, zgłosił problem i miał w------e. A no i zgłosiłbym to oczywiście mailowo co by mieć krytą dupę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@j4cek: nie właź w rzeczy które nie należą do twoich kompetencji, szczególnie jeśli dotyczą kasy. Góra w firmie może mieć jakieś własne ustalenia o których ty nie masz pojęcia a ty wbijesz w środek robiąc aferę.
Ciśnij wewnętrznie. Jak team od licencji nie odpowiada to idź do ich przełożonych, włącz też swoich, domagaj się wyjaśnień dlaczego support przestał działać, czy licencje na pewno są ok a jak nie to jak
  • Odpowiedz