Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 61
Czy ktoś już jeździł na tych wczorajszych kodach od #hive ? Pytanie szczególnie do osób, które nawbijały ich sobie więcej niż dziesięć, bo coś szuje że podostawaliśmy bany xd
  • 84
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

myślały, że promocja od firmy i prowadzicie agresywną kampanię zwiększającą wasze zasięgi.


@Reepo: też tak myślałem że może nowy startup, że fajna reklam jak całe miasto pedzi na hulajnogach hive.

Jak chcecie to bierzcie te c-----e kody i tyle
  • Odpowiedz
Co oni odwalili xD chciałem sobie dzisiaj pojeździć ale widzę, że też mam bana xD no to śmiech na sali z tej akcji :D Wiedzą jak sobie zniechęcić użytkowników.
  • Odpowiedz
@Hive_pl: was p----------o, jak błąd to się przyznajcie do błędu i naprawcie funkcjonalność kodów, nic wam nie da banowanie użytkowników którzy już wyjeździli co mieli wyjeździć na kodach oprócz złego PRu, a ci którzy będą chcieli jeździć będą płacić normalnie, banowanie klientów jest bez sensu
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@bzduraa: Po czym widać bana lub nie? Mam "tylko" z 600 minut bo nie chciało mi się wbijać wszystkich, jakie się da i nie widzę nic nietypowego, ale dzisiaj nie jeździłem
  • Odpowiedz
@Hive_pl mam nadzieje ze zdajecie sobie sprawe ze jak teraz nie zachowacie sie ok to te wasze hulajnogi padna?( ͡° ͜ʖ ͡°)
w ramach przeprosin dajcie po kodzie i ogarnijcie swoich informatyków
  • Odpowiedz
@Hive_pl: Popracujcie nad PR, bo takimi tekstami o banach za świadome nadużycie to na wykopie jesteście straceni z miejsca. A tak wam dobrze z oczu patrzyło...
  • Odpowiedz
@msichal: niektórzy właśnie piszą, że nie widzą hulajnóg, ale to może być też kwestia wczorajszego przeciążenia. Bo też miałam z tym problem dzisiaj rano, ale włączyłam na jakiś czas tryb samolotowy, połączyłam się przez dane komórkowe, a nie wi-fi i wszystko wygląda normalnie...
  • Odpowiedz
@Hive_pl: Gratulacje, zamiast promocji macie teraz z-----y PR. Wezcie tę osobę, która podjęła decyzje o banowaniu użytkowników i wyjebcie ja na zbity pysk, bo nie ma pojęcia o prowadzeniu działalności w dzisiejszych czasach.
  • Odpowiedz
@Hive_pl: może zajmijcie się stworzeniem własnej aplikacji, zamiast korzystać z beznadziejnego Wunderfleet (przez które Wasze usługi częściej są niedostępne niż dostępne) zamiast banować userów za błąd jednego z Waszych pracowników, który źle skonfigurował kody promocyjne? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Hive_pl: warto tak ryzykować postępowaniem w UOKiK? Już na starcie zrazić nie tylko użytkowników, ale także urzędników? To już nawet Hulaj nie o------o takiego gówna.
  • Odpowiedz