Wpis z mikrobloga

Dwa lata temu kupiłem sobie na lotnisku w Monachium słuchawki Bose QC35. Jestem zachwycony - szczególnie funkcją aktywnego wyciszania dźwięków zewnętrznych. Używam praktycznie tylko połączenia po Bluetooth. Do słuchania muzyki, do rozmów (mają wbudowany mikrofon), czy jako po prostu wygłuszenie w samolocie, czy w serwerowni. Da się podłączyć kabelek (bardzo użyteczne w samolotach, czy przewodnikach audio bo możesz podłączyć swoje słuchawki). I to gniazdko się zepsuło. Oczywiście jak wszystkie paragony mam, tak ten zgubiłem a wyciągu z karty którą płaciłem też już nie mam.

Więc napisałem do Bose maila: "Mam słuchawki Bose QC35, numer seryjny: XXXX, zepsuło się gniazdko od kabla jack. Da się to jakoś naprawić, bo są już po gwarancji i nie mam paragonu".

Odpowiedź po dwóch godzinach:


Powiem szczerze że szczena mi opadła. To jest, kufa, serwis i obsługa klienta na poziomie, którego się absolutnie nie spodziewałem i nawet nie próbujcie z tym handlować. ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:

Czuje dobrze człowiek!

Słuchawki i support warte każdej wydanej złotówki!

#bose #sluchawki #chwalesie #podroze #czujedobrzeczlowiek
Pobierz motaboy - Dwa lata temu kupiłem sobie na lotnisku w Monachium słuchawki Bose QC35. Je...
źródło: comment_toIQvwIxbKUaGtBfbI9CTsUUCSjBUtBi.jpg
  • 61
A co do supportu bose wielki plus, bo po Sony w życiu czegoś takiego bym się nie spodziewał


@isActive: bo Bose robi praktycznie tylko premium. A Sony ma wszystkie segmenty i jest bardziej "masową" marką.

@motaboy: mi wysłali ostatnio szczotkę do odkurzacza, który kosztował €50, za darmo. Nigdzie nie mogłem jej znaleźć online, zapytałem w serwisie i wysłali mi gratis. Tego dopiero się nie spodziewałem... Dalej nie wiem ile by
Miałem QC35 wymieniałem na soniacze mdr1000x i zdecydowanie na plus. Co prawda jak pękł mi pałąk przez wadę projektowa to Sony Polska chciało mi go po prostu naprawic... Na szczęście kupiłem je w UK i tamtejszy sklep of ręki wymienił mi je na nowy, lepszy model. Ogólnie to poziom obsługi klienta w Polsce jest zazwyczaj żałośnie słaby (z malymi wyjątkami)
@motaboy: Bo Bose bierze takie słuchawki na produkcję, otwiera i sprawdza co się #!$%@?ło, żeby w kolejnym modelu wszystko było cacy. Niektórzy odwalają co roku nowe modele, aby odciąć kupon i zapchać kieszenie kasą, a takie firmy jak Bose próbują co model stworzyć lepsze, mniej awaryjne słuchawki.
@motaboy potwierdzam, bose nie ma sobie rownych. Ja mam starszy model, kupilem chyba ponad 10 lat temu, dalej dzialaja, musialem tylko wymienic wkladki co nachodza naokoło ucha bo sie juz zaczely kruszyc.
Bose QC35


@motaboy: Kupiłeś za 1500zł słuchawki warte stówkę, więc zarobili na Tobie tyle że stać ich na wysłanie następnych za darmo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

ze swej strony polecam kupic creative soundblaster jam i wymienic gabki na dedykowane ze sztucznej skory. Nigdy nie bedziexie chcieli zdejmowac tych sluchawek bo sa tak lekkie a wyciszenie na odpowiednim poziomie, do kompa podepnie przez usb jak beda sie ladowac. W porownaniu do sennheiserow hd 4.0 ktory kupilem na probe- blasterki sa 2x lzesze,glosniejsze...i po prostu wygodniejsze :)
jaki to model...


@nokash: Miałem QC35 pierwszej generacji, a przysłali mi QC35 drugiej generacji. Zewnętrznie różnicą jest dodatkowy przycisk trzystopniowej regulacji poziomu wygłuszenia. Różnic technicznych w bebechach nie znam.
@motaboy: to tak działa w normalnym świecie :) Kupilem kiedys na Amazonie conversy za 65gbp i po 6msc się zrobily dziury, napisalem, wyslali kase od reki i oplacili przesylke. Innym razem sluchawki sie zepsuły. Na drugi dzień miałem nowe a odesłałem na ich koszt po tygodniu. Odzwyczaiłem sie od kupowania w Polsce.
@motaboy: to może się poprawili. Mi w QC25 zginęła jedna mała śrubka i jak zapytałem czy by mi jej nie sprzedali, bo niestandardowa to powiedzieli, że nie ma paragonu/gwarancji - nie ma śrubki. Takie #!$%@?.