Wpis z mikrobloga

@Sepzpietryny: Ta... Już lecą masowe zwolnienia ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dlaczego nie zmienili pracy wcześniej tylko strajk? Nic się nie zmieni, jak się opierniczali w robocie tak dalej będą się opierniczać a może i nawet bardziej bo "państwo nie dało to ja od siebie też nic nie dam".
  • Odpowiedz
@pavlo92: W szkole mojej żony zapowiedziały to dwie osoby, moja żona od dawna o tym myśli choć jest bardzo przywiązana do swoich dzieci i bardzo obowiązkowa ale perspektywa lepszej pracy za większe pieniądze i zmniejszą odpowiedzialnością kusi każdego. Pewnie każdy nauczyciel to rozważał o po takim napluciu w twarz przez rząd wielu straci złudzenia
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: Takie gadanie... W każdej robocie myślą od dawna o zwolnieniu i nagle mijają kolejne lata na tym stanowisku... Żeby nie było. Jestem za podwyżką dla nauczycieli ale dla tych którzy na to zasługują a niestety za czasów kiedy byłem kształcony to 3/4 tych darmozjadów bym wywalił na zbity pysk. Póki nie będzie jakiejkolwiek weryfikacji pracy to nigdy nie będzie lepiej.
  • Odpowiedz
@pavlo92: Widzę że nic nie wiesz o pracy nauczycieli, pewnie ci źli to tacy którzy czegoś od ciebie wymagali a teraz chętnie byś ich wywalił, niestety w tej sytuacji nic nie zachęca tych dobrych do pozostania nauczycielem
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: Tak, W-Fista wymagał jak rzucał piłkę i chował się do kantorka, Chemiczka/Fizyczka wymagała jak nie było jej przez pół roku w szkole. Niemiecki to było uczenie się zdań na blachę i odpytywanie. Dużo było takich przypadków. Tak powinna wyglądać praca nauczyciela? Miałem wylane na uczenie tak samo jak i oni. Tylko na przedmiotach zawodowych trochę bardziej się przykładali żebyśmy zdali technika (Co miało przełożenie na 100% zdawalność w klasie).
  • Odpowiedz
Widzę że nic nie wiesz o pracy nauczycieli

@Sepzpietryny: no tak, bo tylko świadczący usługę może skomentować jej jakość. reklamowałeś coś kiedyś? "but mi się rozpadł" "... a szyłeś kiedyś buty"?