Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy moglibyście spojrzeć poniżej czy dobry plan na odchudzanie sobie zrobiłam?

Wiek: 34 lata
Waga: 70 kg
Cel: 60 kg

Plan: 1500 kcal dziennie
Rozkład makroskładników: białka 40%, tłuszcze 35%, węglowodany: 25%
Dziennie spożycia mierzone aplikacją fitatu

Aktywnośc fizyczna: "Skalpel" Chodakowskiej 2 x w tygodniu 45 min, jazda na rowerze lub pływanie (1 h minimum) 1-2 x w tygodniu

Jestem całkowicie początkująca, prowadzę siedzący tryb życia (praca przy komputerze) chciałabym schudnąć 10 kg

Coś byście dodali/zmienili?

Z góry dziękuję za pomoc!

#dieta #silownia #mirkokoksy #redukcja #pytanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie - bogata oferta przez cały rok
  • 21
Aktywnośc fizyczna: "Skalpel" Chodakowskiej 2 x w tygodniu 45 min

NO JA #!$%@?
CO TE RÓŻOWE MAJĄ #!$%@? W GŁOWIE Z TYMI #!$%@? ĆWICZENIAMI, NO JA #!$%@?.
ZAMIAST ZACZĄĆ TRENOWAĆ JAKIMŚ SENSOWNYM PLANEM SIŁOWYM Z PROGRESJĄ TO #!$%@? BIORĄ NAJWIĘKSZE GÓWNO JAKIE MOŻNA ZNALEŹĆ, A POTEM PŁACZĄ, ŻE BRAK EFEKTÓW.

Strigerrowałem się, dziękuje za uwagę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Zelber: nie chciałbym nic mówić ale Chodakowska będzie 100x lepszym rozwiązaniem niż "siłownia" która wygląda w 99% przypadkach tak: 15 ruchów na przywodziciele, 15 ruchów wyprostów na maszynie, uginanie na maszynie na triceps. Przynajmniej na Chodakowskiej poskacze i trochę puls się zwiększy.