Aktywne Wpisy
Defined +12
Wyjaśni ktoś mi jakim cudem dorosłym chłopom dało się wmówić, że potrzebują koniecznie klocków? Przecież klocki to zabawa dla dzieci maks do 5 roku życia, a w przypadkach skrajnych może i do 6. Jak słyszę, że dorosły chłop właśnie wydał kilka set złotych, a nawet i po kilka tysięcy niektórzy za kawałek pierdzielonego plastiku z wypustkami, to mam giga bekę z niego i traktuję go trochę jak taki większe dziecko.
#logikaniebieskichpaskow #
#logikaniebieskichpaskow #
4mmc-enjoyer +37
Czy ktoś faktycznie miał jakieś benefity z tego że się starał i #!$%@?ł (np. darmowe nadgodziny)?
Ja miałem sytuację, gdzie zakontraktowali team do zagranicznego korpo, zmieniając tym samym poprzednią zewnętrzną firmę. Proste taski wisiały nieruszone od np. 3 lat. Nie wiem jak pracowali Ci z poprzedniej firmy, chyba nie robili w sumie nic. Ogarnęliśmy temat, setki tasków zrobionych, wyszliśmy na prostą.
Na jaki pomysł wpada korpo? Nie robicie tyle tasków co na
Ja miałem sytuację, gdzie zakontraktowali team do zagranicznego korpo, zmieniając tym samym poprzednią zewnętrzną firmę. Proste taski wisiały nieruszone od np. 3 lat. Nie wiem jak pracowali Ci z poprzedniej firmy, chyba nie robili w sumie nic. Ogarnęliśmy temat, setki tasków zrobionych, wyszliśmy na prostą.
Na jaki pomysł wpada korpo? Nie robicie tyle tasków co na
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
A co lubiłem IV? Mega rozbudowane, dopracowane mapy z dużą liczbą artefaktów. Tajemne portale, przejścia, wyspy, pułapki na morzu, statki. Opcja ze strażnicami i mostami, gdzie można było postawić własną straż była świetnym rozwiązaniem.
Dodatkowo każda jednostka mogła poruszać się samodzielnie bez konia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A na koniec; zamek Nature i niezwykłe kreatury w tym moja ulubiona modliszka. Jak można szkalować?
#heroes4 #heroes #gry #niepopularnaopinia
Irytujące w 4-ce jest to że bohater ma z góry narzucone jakiej szkoły magii się ma uczyć , w early bohaterowie meele bez artefaktów i/lub magii są po prostu bezużyteczni i trzeba nimi unikać wszelakiego zagrożenia.
Kolejne części niestety już nie mają tego klimatu i bardziej przypominają jakieś pastelowe produkcje stylizowane na anime.
Piatka ma fenomenalne drzewko umiejetnosci, czworka silnik graficzny i pomysly na rozgrywke (brak populacji w poniedzialek, eliksiry, walczacy bohaterowie itp) a trojka jest na tyle schludna i prostoliniina, ze wygrala.
Muzyka - genialna
Jednostki - też
Jednak największym plusem dla mnie zawsze będą bohaterowie.
W 3 stoi sobie taki i rozporządza armią i czasem zaklęcie rzuci..
A w 4? MOŻESZ MIEĆ ODDZIAŁ Z SAMYCH HEROSÓW!!
I to jest styl w jaki kocham gra najbardziej, zbieram 4 bohaterów, dopowiadam sobie ich historię, wsł#!$%@?ę się muzykę i z gówna robię z nich ARCYMAGA, Rycerza/dowódce,
W tę wersję zdecydowanie najwięcej grałem :)