Aktywne Wpisy

tomwick55 +5
Co szanowne grono z tagu #mikrokoksy, #mirkokoksy, #dieta i #silownia uważa o pomyśle braci Rodzeń?
#przemyslenia #pytanie
#przemyslenia #pytanie
źródło: temp_file1263170386563930430
Pobierz
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...





Komentarz usunięty przez autora
@sp3cooland
@takie-inne-uczucie dzięki Panowie. Według mnie taka stawka to zdzierstwo...
źródło: comment_Yqqu7irr0FcE5WzOJF5zAHHJkiPbepRV.jpg
Pobierz@jazmojegopokoju: @denis-szwarc: @takie-inne-uczucie: @sp3cooland: @poji: @krzywy_odcinek:
Za sprzedaż gry bezpośrednio na platformie (przez sklep) tak, za sprzedaż kluczy Steam bezpośrednio przez wydawcę/twórcę nie bierze nic, więc 100% kasy jest dla wydawcy/twórcy.
Komentarz usunięty przez autora
30% do 10 milionów $ sprzedaży
25% między 10 a 50 milinów
20% powyżej 50 milionów
Dodatkowo na steam wydawca może wygenerować dowolną liczbę kluczy i sprzedawać je poza platformą bez jakichkolwiek opłat, w informacji na steam jest napisane że może zrobić poza platformą obniżki, ale powinien potem zrobić obniżkę na steam, ale nie wiem czy to jest jakoś wiążące.
@takie-inne-uczucie: u mnie marginesem to są gry kupione bezpośrednio na steam. większość z nich pamięta jeszcze czasy flash sale'ów.
@takie-inne-uczucie: skąd wziąłeś tę informację?
Komentarz usunięty przez autora
@takie-inne-uczucie: Bundle wiadomo, ale można sprzedawać klucze Steam na swojej stronie korzystając z Humble Widget który pobiera tylko 5% od ceny sprzedaży. Na przykład Factorio jest tak sprzedawane.
https://support.humblebundle.com/hc/en-us/articles/202742190-Widget-Developer-FAQ
Komentarz usunięty przez autora