Wpis z mikrobloga

W moich okolicach codziennie w nocy widać na niebie drony, najczęściej latają w grupie po dwa, trzy, raz widziałem cztery w odległości 2-3 km od siebie. Ciężko mi ocenić, nie jestem w temacie. Co najdziwniejsze, utrzymują się w powietrzu conajmniej kilka godzin. Nie znam się na dronach, ale te cywilne raczej nie mają szans latać tyle godzin. Jednego razu w nocy, na środku łąki zacząłem świecić mocną latarką w kierunku jednego, zatrzymał się nade mną na kilka minut i poleciał dalej. Kto używa tych dronów i w jakim celu?
PS. wiem, że to nie ufo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@papier96: okolice Jeleniej Góry, 15 km od miasta.
@suqmadiq2ama: heheszki swoją drogą, ale ten post to nie bait, mogę nasikać do pojemniczka. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@LRF1000W: Mógłbyś coś więcej powiedzieć? Mogę dodać, że te drony mają lampki mrugające na czerwone
  • Odpowiedz
@Reynald: Raz widziałem drona, który miał większy zasięg i widać było, że by lepszy. Latał nad lasem i zatrzymał się na chwilkę nad jeziorkiem gdzie byłem. Właściciele musieli być dalego, bo droga w lini prostej od laski to jakieś 200m a obok jest linia 220kV. Był cały czarny i miał kamerkę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Reynald: quadcopter w powietrzu nie utrzyma sie oaru godzin, fizyka nie pozwala. Mowiac dron trzeba miec na uwadze ze to moze byc tez samolot a samoloty moga 3h w powietrzu sie utrzymac, takie hobbystyczne tez, ale rozumiem ze jak piszesz o zatrzymaniu to masz na mysli multicopter.
Dlatego stwierdzam ze to nic innego jak statek kosmitów
  • Odpowiedz
@LRF1000W: @daczka92: @JanuszowyAndrzej: @psposki: @zxc0: