Wpis z mikrobloga

@kipowrot: jeżeli chodzi o gamę silników w serii F to najlepszy i najmniej awaryjny silnik ze wszystkich modeli. Co do e90 to też dziwne że takie masz informacje, bo z tego co ja wiem to N54 czyli wcześniejsza wersja mojego silnika to ultra wytrzymały i podatny na modyfikacje silnik, z którego ludzie wyciągają nawet po 600-700koni bez większych problemów
  • Odpowiedz
@Teoriawojny: esysem, ista, nawet bimmercodem zakoduje lampy lci @roots18: bardzo ładna f30 chociaż mi osobiście mniej podchodzą te m performance lampy niż normalne lci. Wiec u siebie chyba zaloze czerwone lci i tez będą kozak ;D
  • Odpowiedz
@roots18: taka stylizacja całkowicie nie pasuje do tego koloru - zlewa to się wszystko w brzydka całość.

To tak samo jak ludzie do czarnego lakieru wkładają czarne felgi - brakuje kontrastu przez co bryła samochodu zatraca swoje kształty i wyglada to źle.
  • Odpowiedz
@roots18: a widziałem te lampy (sąsiad mój ma na osiedlu taką tylko białą) bardzo mi się podobają chociaż to chyba nie jest m3 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
automat, jeszcze podobno jest zapas


@roots18: 335i ma z tego co wiem przekładnię zf o oznaczaniu 8hp45, która wytrzymuje nominalnie do 450 niutów dla benzyny i 500 dla diesla, więc imho zapasu nie masz w ogóle, a pewnie jesteś dobrych 100-150 niuta za granicą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Kopamatakawapl: najwidoczniej. Jak dla mnie to z lekka bmw przyżydziło z f30, wykastrowali z lekka 335i. Co ciekawe 320i ma tę samą skrzynię i tam można naprawdę fajnie kręcić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tylko trzeba pamiętać, że tam wraz z liftem weszła nowa gama silników.
  • Odpowiedz
@Lorenzo_von_Matterhorn: wszystkie marki robią tzw downsizing. 430i to 2.0 z podwójnym turbo, także to już nie to samo co kiedyś. Dwa dni temu ścigałem się z Fiatem 500 Abarth, 1.4 turbo, to go dosłownie minimalnie robiłem, mając 230km i 300nm w E60. Co prawda ciężka buda, ale 6.5 do 100 ma, bo trochę modów było.
  • Odpowiedz