Aktywne Wpisy

karitto +590
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
źródło: Stanford
Pobierz
Tyrande +37
Uwaga. Zostałam po raz drugi mamą. Mam drugiego kota.
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
źródło: IMG_5074
Pobierz

Nie wiem czy podpada to pod #zalesie czy pod #pytanie...
Opowiem wam o pewnym incydencie który miał ostatnio miejsce. Sytuacja trochę mnie zaskoczyła i uważam, że nie jest normalna, choć pojęcie normy jest dość względne - dlatego zabarwienie pytające.
Postanowiłem wczoraj rozesłać z pewnej strony newsletter. Skrypcik w php, może niezbyt wydajny, baza adresów dosyć obszerna (ale miewałem większe). Odpalam... Serwer mieli... Nagle wysyp.
Myślę, zbyt długo skrypt działał albo jakaś inna przyczyna.
Ponieważ sam jestem testowo zapisany do newslettera sprawdzam wiadomości.
Przyszła... Plus mail, że skrypt został zablokowany z powodu rozsyłania spamu, jakieś hasła i loginy mi przyszły i opis