Wpis z mikrobloga

#python #naukaprogramowania
Mirki co dalej robić po ogarnięciu podstaw tj. książki jednej? Chciałbym coś poklepać konkretnego tylko jednocześnie się nie zakopać. Lepszy pomysł przerabiać kurs podstaw dalej od sendtex na YT? Czy zacząć grzebać w Django? Czy może openCV bo to by mi się przydało w sumie. Tylko pytanie czy przepaść nie jest za duża? Czy może jeszcze kurs/książka bardziej zaawansowana?
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@MakuZo no chciałbym spróbować podstawy Django zobaczyć czy to dla mnie ale aktualnie chyba bardziej przydatne przetwarzanie obrazu byłoby. Tylko nie wiem czy to co umiem starczy.
  • Odpowiedz
@FishyGuy: Dopóki nie spróbujesz to się nie dowiesz, jak czegoś nie będziesz umiał to się nauczysz podczas. Chyba że chcesz robić zlecenia, wtedy rzeczywiście lepiej przygotować się przed projektem ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@Testujese studiuję AiR i do pracy inż by mi się przydało do przetwarzania obrazu a ogólnie to chyba sieci neuronowe czy bigdata czy właśnie przetwarzanie obrazu :) jak bym wiedział kim chce być to byłoby o wiele prościej :D
  • Odpowiedz
@FishyGuy: Sieci neuronowe: keras bo najprostszy na poczatek, ale jezeli nie czujesz sie pewnie w jezyku to jeszcze bym to odpuscil.
IMO podstawy ktore wszedzie sa potrzebne to znajomosc przetwarzania danych. Wiec najlepiej wyuczyc sie pracy z API, biblioteka np. requests. Pomecz sobie troche jakies publicznie dostepne REST API, powyciagaj jakies ciekawe insighty.
Dodatkowo mysle ze zawsze warto wiedziec jak pracowac z REST API od strony backendu, gdzie Ty jestes
  • Odpowiedz
  • 0
@FishyGuy bez podstaw dużo nie zrobisz. syntax i OOP to podstawa a gdzie algorytmy, wzorce...

wedlug mnie na ai i bigdata przyjdzie jeszcze czas
  • Odpowiedz
  • 0
@Testujese wow dużo na raz. Podasz jakieś ciekawe kompleksowe źródła? Cokolwiek jako punkt zaczepienia?