Wpis z mikrobloga

hej mirasy
czy opłaca się robić wszystkie tutoriale-projekty ze strony unity? Przerobiłem kilka, dają fajny ogólny pogląd na to co można zrobić w projekcie danego typu, ale brakuje mi szczegółów np. jakiegoś opisu frameworka skryptowego od podstaw albo jakie są wszystkie moduły i do czego służą. Robienie projektów-tutoriali jest fajne, ale takie naśladowanie tego co ktoś robi jest dość nieefektywne. Jest może jakaś książka dotycząca unity, z której dałoby się nauczyć szybciej całego środowiska niż z tutoriali? Czy polecacie mirki jednak trzaskanie wszystkiego z oficjalnej strony?

#gamedev #unity #unity3d
  • 3
@HeavyFuel: nie ucz ojca dzieci robić ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiem co to dokumentacja, ale ona odpowiada zazwyczaj na pytanie co robi dana funkcja, bez wchodzenia w całość zagadnienia. Chyba, że dokumentacja unity taka wspaniała, przyznam, że nie przeglądałem jej dokładnie. Mi najbardziej odpowiadałoby źródło wiedzy w stylu dobrej książki do nauki języka programowania - czyli przejście od podstaw do szczegółów, tak, żeby pod koniec wiedzieć gdzie