Wpis z mikrobloga

#wykop #oswiadczenie #nixago #afera #oszukujo

Witam,
Chcialbym wszystkich ostrzec przed zakupami w nieuczciwej firmie jaka jest @nixago_pl

Oto cala historia, ktora niestety mnie spotkala. Po rozmowie z osoba prowadzaca profil na wykopie zdecydowalem sie do nich zadzwonic, aby ustalic dokladniejsze szczegoly zamowienia. Z racji tego, ze wczesniej nigdy nie slyszalem o tej firmie ani nie widzialem zadnych opinii w internecie to chcialem zlozyc zamowienie za pobraniem bo mialem pewne obawy. Powiedzieli mi, ze nie ma takiej mozliwosci bo zamowienie jest na duza kwote i wiele ludzi czy firmy z konkurencji zamawiali u nich w ten sposob i nie odbierali towaru.

Dnia 29.12.2017 zlozylem u nich zamowienie na 7 kart graficznych Gigabyte Rx 580 8gb na kwote 8631 PLN. O tyle dobrze ustalilem z nimi, ze wplacam zaliczke przelewem w wyskosci 2000 PLN, a reszte kwoty place kurierowi przy odbiorze gotowka.

Po okolo tygodniu czekania zadzwonilem spytac co z moim zamowieniem. Nikt nie raczyl do mnie napisac czy zadzwonic, ze jest obsuniecie terminu dostawy, tylko ja musialem sie upominac. Dowiedzialem sie, ze hurtownia czy producenci jeszcze nie wyslala im kart bo jest to okres po swietach, po nowym roku, maja bardzo duzo zamowien i jest duzy popyt na karty graficzne. Ok bylem w stanie to zrozumiec. No nic mi nie pozostalo jak czekac dalej. Czekam kolejne dni w miedzyczasie zauwazylem, ze usuneli numer kontaktowy ze swojej strony co mnie bardzo zaniepokoilo bo ktory normalny sklep tak robi, ze usuwa numer telefonu i zamieszcza na swojej stronie komunikat “prosimy o kontakt mailowy”.

Od tego momentu bylem juz na 100% pewny, ze cos kreca. Po wyslaniu wielu wiadomosci na wykopie laskawie odpowiedzieli, ze ktos sie ze mna skontaktuje telefonicznie i to wyjasni. Wow wkoncu sie doczekalem zadzwonil telefon od Pana Rafala K. z najbardziej rzetelnej I porzadnej firmy pod sloncem xD. Bardzo przepraszal I wszystko tlumaczyl powiedzial, ze dotarlo 5 kart z 7. Mowil, ze kolejne dotra juz na dniach. No ok super nawet sie troche ucieszylem, odetchnalem z ulga, ale z drugiej strony pomyslalem, ze mnie moze robic w ch*** Przez nastepne kilka dni nie odbierali znowu telefonu ani nie odpisywali na wykopie.

Dnia 18.01.2018 udalo mi sie jakims magicznym cudem skontaktowac z nimi. Dowiedzialem sie, ze paczka zostala wyslana kurierem DHL I dotrze nastepnego dnia. Niestety jednak tak sie nie stalo. Kurier DHL dostarczyl mi jedna paczke (zamowilem cos z neta z innej firmy) i powiedzial, ze jakas przesylka zostala cofnieta przez nadawce. OHO no to pierwsza mysl Nixago cos odwalilo.

Dzwonie do nich kolejny raz wyjasnic o co chodzi. Oni jak zwykle sciemniaja I mowia, ze nic im o tym nie wiadomo. Postanowilem, ze zadzwonie na infolinie DHL zeby wyjasnic zaistniala sytuacje. Powiedzieli mi to samo co kurier, ze paczka zostala cofnieta przez Pana Rafala K. To dzwonie do niego zapytac dlaczego tak oszukuje ludzi. A on zaczyna znowu, ze to ktos inny sie pomylil I nie wyslal paczki za pobraniem, tylko normalnie bez pobraniowo I to jest zmieniane wlasnie wiec powinna dotrzec do mnie juz niedlugo. Oczywiscie to wszystko bylo nie prawda o czym on doskonale wiedzial. Paczki na oczy nie zobaczylem. Po sprawdzeniu numeru trackingu przesylka wrocila do Poznania.

Wydzwanialem w Poniedzialek telefon calkowicie zostal wylaczony. We wtorek telefon odebrala nowa osoba tlumaczac, ze Rafal K. jest aktualnie chory i nie moze zajac sie moim zamowieniem, a jemu na ten temat nic nie wiadomo. Taa jasne xD. Liczylem na to, ze nowa osoba bedzie bardziej kompetentna I cos z tym zrobi, lecz jak mozan bylo sie spodziewac tak sie nie stalo. Tez mnie zbywala I klamala. Nawet po kilku telefonach zaprzestala odemnie odbierac.

Dzisiaj udalo mi sie dodzwonic z innego numeru telefonu. Chcialem porozmawiac z szefem, albo z osoba na magazynie gdzie ponoc znajduje sie moja paczka. Dowiedzialem sie, ze nie ma do nich numerow I nie ma uprawnien, zeby mi je przekazac no niezle jaja xD Powiedzialem, ze moge przejechac te kilkaset kilometrow odebrac paczke w Poznaniu po czym gosc w bezczelny I chamski sposob sie rozlaczyl...

Napisalem I powiedzialem im wyraznie, ze jezeli nie otrzymam paczki lub zwrotu pieniedzy do Piatku to sprawe zglaszam na policje jako oszustwo internetowe. Pozostalym osobom, ktore tak zostaly oszukane polecam zrobic dokladnie to samo.

Najbardziej mnie ciekawi co bylo w tej paczce, ktora do mnie wyslali I ja cofneli, ale tego chyba nigdy sie nie dowiemy.

Podsumowujac sa wielkimi oszustami I kretaczami, ktorzy zachecaja do kupna bardzo niskimi cenami wobec konkurencji po czym maja klienta gleboko w czterech literach I nie wywiazuja sie z zawartej umowy. Zastanawiam sie jakim cudem ta firma jeszcze istnieje.

W poscie lub komentarzu zamieszcze dowod zamowienia, zeby nie bylo, ze jestem goloslowny

Wolam osoby, ktore maja, badz mialy nieprzyjemnosc zamowic cos z tej firmy:
@BayHarborButcher @mathew30 @dox1993 @Nadox
  • 48
  • Odpowiedz
@kondziokos to przez takich jak ty nie ma kart graficznych dla zwykłych użytkowników (°°

A tak serio to nixago to serio jeden wielki przekręt, dzięki nim zamroziłem sobie 1350 ziko na cały miesiąc >:|
  • Odpowiedz
@kondziokos:
No tak. Jak ja pisałem swój wpis, to większość hehe Mireczków twierdziła że przesadzam i się zbyt "podpalam".

W mojej ocenie ta firma wykorzystuje wpłacone pieniądze do grania na giełdzie, zakupu/sprzedaży walut/kryptowalut lub jakiegokolwiek innego trade'owania. Po czasie kiedy się dorobią, to przepraszają za całą sytuację i zwracają pieniądze. Innego rozwiązania nie znajduję (analizując także moją sytuację). W moim przypadku sprawa szła o niecałe 200zł więc chcieli mnie szybko
  • Odpowiedz
@Arveit @Nadox @BayHarborButcher Mam z nimi rozmowy na wykopie. Historie polaczen, maile wyslane. Wiec tak jak pisalem jezeli mi nie zwroca pieniedzy lub nie otrzymam przesylki w co szczerze watpie, ze zrobia to ide z tym na policje. Tyle nerwow i czasu przez nich stracilem, ze naprawde gardze takimi oszustami i jak widac nie jestem jedyna oszukana osoba przez nich.
  • Odpowiedz
@kondziokos: Dlatego płaci się kartą - jeśli coś pójdzie nie tak, to zrobisz chargeback i w większości przypadków po problemie. Jak sklep nie ma takiej opcji, to się tam nie kupuje - to sygnał potencjalnych problemów.
  • Odpowiedz