Wpis z mikrobloga

#januszdetailingu
Czy będąc właścicielem #tesla mozna ja hejtowac?
Dla tych którzy nie wiedza, jestem właścicielem juz drugiej eski, i gdyby nie aspekt ekonomiczny pozbył bym sie tego śmiecia.


Przed wami stoją dwie nowe 100D w iksie, dawno nie widzialem tyle fackupow, nie moge narzekać bo dzięki temu mamy tony pracy!

O wnętrzu nie bede pisał bo to istna tandeta.
Zacznijmy od lakieru, każda ale to każda po wyjeździe z salonu powinna przyjechać na poprawę lakieru. Sandmarki, paint dropy, hologramy, to standard.
Z tego co wiem pracownicy w tesli maja 20 minut na przygotowanie auta dla klienta.


Lecimy dalej, spasowanie elementów, odpasajace plastiki przy progach, klej przy lampach, często i gęsto popekane lampy.
Klienci nie widza takich błędów, zbyt mocno jaraja sie nowym autem i przyspieszeniem.

Podsumowując, jestem pełen podziwu dla tesli ze potrafią wcisnąć ludziom takie gufno.
źródło: comment_1piAY7OEv5kWUBmG3Kz58q8vxrlp1zm3.jpg
  • 54
@localgoodness: pewnie to zalezy od przypadku, w X100 mojej matki jedynie błotnik z tylu po prawej jest krzywo spasowany, szpara troche większa niz powinna byc ale poza tym naprawdę nie ma sie do czego przyczepić, starsi moi zachwyceni ale ja wlasnie byłem wyostrzony na te wszystkie wady ale niestety w tym przypadku nie było sie do czego #!$%@?

tak czy inaczej mimo bycia fanbojem rozumiem ze każde auto inne i niektórzy
@localgoodness ale mnie to od samego początku zastanawiało, jakim cudem Tesla - firma bez tradycji i doświadczenia - nagle wskoczyla do segmentu Premium i uznawana jest za jakieś uber auto. Fanboye Muska się spuszczaja, ale prawda jest taka, że za VAGiem stoi armia specjalistów w swoim fachu, a tu nagle jeden ziomek wmawia ludziom, że zrewolucjonizował rynek i wprowadził auta co najmniej tak dobre jak Mercedes.

Edit: nawet jeżeli Mercedes w ostatnich
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Kirbii: Tu się nie ma nad czym zastanawiać. Zwyczajnie panuje moda na eko. Niektóre państwa to podlapaly i teraz kupienie elektryka jest zwyczajnie bardziej opłacalne ekonomicznie, niższe podatki, ulgi i takie tam. Tesla obecnie nie ma jakiejś sporej konkurencji na tym polu więc musi się sprzedawać. Kwestia czasu aż inni też wejdą na rynek.
  • 1
Mialem okazje pojezdzic troche modelem S i tak jak szanuje Elona i jego szalone wizje (czesto na wyrost), to bylem lekko zawiedziony. Jesli chodzi o komfort to jest naprawde słabo. Na codzień poruszam sie e klasa z 2016 i roznica w komforcie jest szokujaca na korzyść mercedesa (w życiu nie powiedzial, ze bedzie az taka różnica). Moment obrotowy jest niedorzeczne wysoki i uśmiech nie schodzi z twarzy, swietna zabawa w tesli... ale