Wpis z mikrobloga

Hej Mirki i Mirabelki ()

Prowadzę usługowo księgowość dla małych firm na KPiR i ryczałcie.
Jestem etatową księgową w średniej firmie, księgujemy na pełnych księgach, a przed tą pracą kilka lat pracowałam w biurach rachunkowych.
Swoim biurem rachunkowym zajmuję się po godzinach już od dwóch lat, żeby troszkę dorobić i kto wie, może jak to się w przyszłości bardzo rozwinie to zrezygnuję z etatu. Mam kilka klientów, trochę znajomków, troszkę wykopków i trochę rodziny, ale chciałabym powiększyć to grono.
Jeśli ktoś jest zainteresowany to piszcie PW ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cen nie mam wygórowanych, głownie dlatego że nie wynajmuję lokalu tylko ogarniam to w domu.
Mieszkam we Wrocławiu, ale z prowadzeniem księgowości na odległość nie ma problemu, więc taguję też inne miasta.

#ksiegowosc #wroclaw #praca #szukampracy #dzialalnoscgospodarcza #opole #poznan #krakow #warszawa #gdansk #lodz #katowice #lublin #szczecin #trojmiasto
  • 78
@Magdalenaa właśnie dlatego wydaje mi się że ustawienie wyższych cen było by korzystne. Odsiejesz ludzi, którzy przynoszą ci dużo pracy, w tym dodatkowej a mało płacą. Z drugiej strony to ściągnie ludzi którzy zapłacą więcej za to że mają zaufana osobę, która wszystkiego dopilnuje, podzwoni i rozwiąże problemy lepiej niż większą firma która leci procedurami i to zawsze odbija się na jakości. Imho lepiej grać swoimi mocnymi stronami niż walczyć z korpo
@cameltoe

@MaciejPN
Niby jest taka opcja żeby dokumenty były u mnie. Ale pytanie- jeśli ktoś jest np z Warszawy i w Warszawie ma US to czy przy kontroli nie będzie to problematyczne? I urzędnik wkurzony że musi tyle jechać będzie grzebać do skutku żeby na marne nie gnać taki kawał.