Aktywne Wpisy
KorpoRozowa +5
Jestem ciekawa co o tym myślicie, bo mi coacherki zaczęły wjeżdżać na psychę.
Ja mam dwadzieścia kilka lat i pracuję w korpo, zarabiam ok. 4300 zł na rękę. Mój chłop, rówieśnik, pracuje fizycznie, robi nadgodziny i zarabia ok. 6000 zł na rękę. Mieszkamy razem, w małym mieście, w mieszkaniu mojej mamy, więc nie obciąża nas odstępne co miesiąc. Mamy wspólne konto w banku, na które przelewamy co miesiąc taką samą kwotę i z
Ja mam dwadzieścia kilka lat i pracuję w korpo, zarabiam ok. 4300 zł na rękę. Mój chłop, rówieśnik, pracuje fizycznie, robi nadgodziny i zarabia ok. 6000 zł na rękę. Mieszkamy razem, w małym mieście, w mieszkaniu mojej mamy, więc nie obciąża nas odstępne co miesiąc. Mamy wspólne konto w banku, na które przelewamy co miesiąc taką samą kwotę i z
Co uważacie za bardziej sprawiedliwe?
- Wpłacanie takiej samej kwoty na konto 67.8% (576)
- Wpłacanie procentowe od wypłaty np. po 40% wypłaty 32.2% (273)
hyperlink +10





Dzisiaj publikuję sekcje GameDev. A w niej niesamowicie realistyczna fizyka deszczu. Super Mario Odyssey's efekty dźwiękowe harmonizują z muzyką w tle. Nintendo jest świetne! Google odpaliło Poly API & Toolkit aby obiekty 3D było łatwiej znaleźć i używać w AR/VR. Przewodnik: ZBrush przy tworzeniu line artów i ilustracji. Porównanie generatorów normal map.
Dzisiaj publikacja sekcji GameDev. W kolejnych dniach publikacja kolejnych sekcji.
God speed!
K.
➡ #digitalworkshops #132 – Codzienna porcja linków z ciekawymi zagadnieniami związanymi z grafiką komputerową i z jej pogranicza.
Wydanie: http://snip.ly/g73p5
Ominęło Ciebie poprzednie wydanie?
Znajdziesz je tuta: http://snip.ly/ivxiv
—
#gamedev
Star Citizen Alpha 3.0.0 - Alpha 3.0.0 dostępna :)
http://snip.ly/x9hr1
Niesamowicie realistyczna fizyka deszczu.
http://snip.ly/euw4j
7 najszybciej przygotowanych gier, które zarobiły miliony
http://snip.ly/36vmu
Super Mario Odyssey's efekty dźwiękowe harmonizują z muzyką w tle. Nintendo jest świetne!
http://snip.ly/q3er3
Josef Fares wyraził frustrację całej branży. Dlaczego gry nie są tak szanowane jak filmy?
http://snip.ly/txta0
Google odpaliło Poly API & Toolkit aby obiekty 3D było łatwiej znaleźć i używać w AR/VR
http://snip.ly/hw4o1
Przewodnik: ZBrush przy tworzeniu line artów i ilustracji
http://snip.ly/1ihmz
Najlepsze z Unite sessions z 2017: ulepszanie performanceu i sttorytelingu
http://snip.ly/9u3i7
Porównanie generatorów normal map
http://snip.ly/xuq3w
—
Chcemy się rozwijać, jeżeli masz 5 minut powiedz nam coś o sobie:
➡ http://bit.ly/2zBQsF4
DigitalWorkshops możesz znaleźć na:
Facebook: http://bit.ly/2bEvvKE
Grupa Graficy: http://bit.ly/2bfHQrY
Wykop: http://bit.ly/2bfGuOj
Instagram: http://bit.ly/2b0YPgz
Twitter: http://bit.ly/2b0ZmyX
Podobało się [like + share], a będzie ich więcej.
Masz ciekawą informację lub link wyślij mi go w wiadomości prywatnej lub na mail.
info@digitalworkshops.pl
źródło: comment_IDJ26bHcJzDBsZJPrEqgPYam647C7lJs.jpg
Pobierzhttp://polycount.com/discussion/155940/animating-normal-maps-to-achieve-rain-drops-in-3ds-max-or-unity3d