S.....y
S.....y
8
  • Najlepsze
  • Wszystkie komentarze
g.....a
g.....a
1
nerana112
@SebastianSynJanuszaIGrazyny nie znam się na krypto ani na tych giełdach, ale czemu Mireczku tak się spinasz na tekst tego różowego? To szkodliwe jakoś czy poprostu p------------z się dla zasady?
1
Bitbay
@SebastianSynJanuszaIGrazyny dziękujemy za zgłoszenie. Dodajemy cię do obserwowanych, dzięki temu uzyskujesz tajemną moc pisania bezpośrednio do nas :)

@gdziemojaemka niestety, użytkownicy mają rację, nie możemy tak tego zostawić. Zwłaszcza gdy popełnione zostało przestępstwo, wspomnianego 212 kk, bo czynem zabronionym, podlegającemu do 2 lat pozbawienia wolności jest mówienie słów, na które nie ma się pokrycia. Przy ewentualnej "opinii" będzie musiała zostać przywołana linia obrony, na jakiej podstawie ta opinia powstała.

@
1
Blizz4rd
@SebastianSynJanuszaIGrazyny szanuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
g.....a
g.....a
@SebastianSynJanuszaIGrazyny: bo nie poniosę, polecam wątki na forum bitcoin seba
0
S.....y
S.....y
@gdziemojaemka: to się okaże
0
g.....a
g.....a
@szpila68i: odnośnie zaufania publicznego - dlatego zachęcam czytelników forum wykop do sprawdzenia wątku o bitbay na forum bitcoin :)
0
S.....y
S.....y
@gdziemojaemka: ciekawe czy tak obronisz się w sądzie, inni łamali prawo, więc myślałem, że ja też mogę...
0
g.....a
g.....a
@SebastianSynJanuszaIGrazyny: obronię się tym, że krytyczna opinia nie stanowi przestępstwa z art 212 kk, bo jest tylko sądem wartościującym w moim odczuciu. Co więcej, nie szkalowałem tylko bitbay, ale również każdą polską firmę więc czeka mnie chyba dużo pozwów?
0
S.....y
S.....y
@gdziemojaemka: widzę, że więcej wpisów masz szkodzących firmie BitBay. wszystkie mam zapisane, screeny, itp. Także nie ma już co kasować.
0
S.....y
S.....y
@nerana112: dla zasady. BB trzyma moje pieniądze. Znam tych ludzi i ufam im.
0
s.....m
s.....m
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
0
w.....q
w.....q